Cluster Lead

  • Warszawa
  • Publicis Groupe
Opis firmyW Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym Talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych. Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis Le Pont, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. Opis oferty pracyCzym będziesz się zajmować? Codzienną koordynacją pracy poszczególnych rynków należących do Clustra: zarządzanie projektami i kampaniami, opracowywanie harmonogramów, kontakt z rynkami (status z agencją oraz z lokalnym klientem)Współtworzeniem strategii kanałów komunikacji w kontekście lokalnej konsumpcji mediów, konsumenta oraz kategoriiKontaktem z klientem odpowiadającym za te same rynki – status projektów i kampanii, aktualizacja budżetów i monitoring realizacji KPIów, koordynacja aktualizacji Lumina w tym zakresieBudowaniem ekspertyzy kanałów komunikacji w zakresie podległych rynkówKwalifikacjeOczekiwania:Co najmniej 6 lat doświadczenia, w tym co najmniej rok na stanowisku managerskimUmiejętność stworzenia strategii kanałów komunikacji Paid, Owned, EarnedUmiejętność diagnozowania potrzeb klientaBardzo dobre zarządzanie procesami w strukturze matrycowejBardzo dobra znajomość j.angielskiego,Znajomość specyfiki rynków CEE będzie dodatkowym atutemDodatkowe informacjeCo oferujemy? Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowejBogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymiMożliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowychMiędzynarodowe środowisko pracyDofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osobyDostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowychHybrydowy tryb pracyW Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.