DYREKTOR DS. ZARZÄ„DZANIA REKRUTACJÄ„

  • Warszawa
  • Grupa Progres
Grupa Progres  to stabilna firma z polskim kapitałem, która od ponad 21 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu.  Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem ekspertów w branży usług HR, w którym wzajemnie się wspieramy, możemy na sobie polegać i tworzymy niekorporacyjną kulturę pracy. Jeśli szukasz przyjaznego środowiska i miejsca na stałą współpracę, to bardzo dobrze trafiłeś.    Aktualnie do naszego zespołu, realizującego cele strategiczne w ramach usługi pracy tymczasowej poszukujemy osoby, która w ramach rozwoju chciałaby rozwinąć skrzydła w roli:   Dyrektor ds. Zarządzania Rekrutacją Oferujemy:   Prężną i dynamicznie działającą strukturę operacyjną m.in. Dział Rekrutacji Międzynarodowych, Dział Rekrutacji Polaków; Realny wpływ na podejmowanie kluczowych decyzji i tworzenie strategii rozwoju procesu rekrutacji w ramach usługi pracy tymczasowej; Samodzielność w zakresie wykonywanych zadań; Wysokie profity wynikające z realizacji celów biznesowych organizacji; Możliwość bezpośredniej współpracy i wsparcie Zarządu; Bezpośrednie wsparcie i możliwość korzystania z pełnych zasobów naszej organizacji m.in. Dział Marketingu, Dział Prawny, Dział Legalizacji Zatrudnienia Cudzoziemców; Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym; Preferowaną formę zatrudnienia; Szkolenia online, coachingi w ramach projektu Progres Akademia; Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy; Kafeteryjny system benefitów. Jako Dyrektor ds. Zarządzania Rekrutacją będziesz:   Realizować cele rekrutacyjne w ramach obsługi klientów Grupy Progres; Realizować cele strategiczne poprzez planowanie i realizację procesu rekrutacji w Polsce i za granicą; Kompleksowo zarządzać strukturami i procesami w ramach realizacji usługi pracy tymczasowej; Współtworzyć strategię marketingową dedykowaną optymalizacji efektywności kampanii rekrutacyjnych; Monitorować trendy w dziedzinie rekrutacji i wprowadzać odpowiednie ulepszenia; Odpowiadać za tworzenie i realizację planów budżetowych podległych zespołów; Reprezentować firmę oraz angażować się w działania wizerunkowe Grupy Progres. Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:   Posiadasz wykształcenie wyższe; Możesz pochwalić się kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach managerskich w obszarze pracy tymczasowej, w tym związanej z zarządzaniem procesem rekrutacji i zatrudniania cudzoziemców – warunek konieczny ; Posiadasz doświadczenie w realizacji planów, budżetów i założeń biznesowych organizacji; Posiadasz umiejętność skutecznego zarządzania rozbudowaną oraz rozproszoną strukturą; Jesteś osobą zorientowaną na doskonalenie procesów oraz zarządzanie projektami; Umiejętnie identyfikujesz i rozwiązujesz problemy; Wyciągasz wnioski i podejmujesz trafne decyzje biznesowe; Jesteś osobą asertywną, przedsiębiorczą, nastawioną na cel i jego efektywną realizację.