Zastępca/Zastępczyni Kierownika w salonie sprzedaży

  • WrocÅ‚aw
  • Five Oclock
Aktualnie poszukujemy osobę na stanowisko: Zastępca/Zastępczyni Kierownika salonu sprzedaży Five o'clock w C.H. Wroclavia , ul. Sucha 1. Pracując na tym stanowisku Twoim zadaniem będzie: >> zarządzanie zespołem Starszych doradców, Doradców i Młodszych doradców klienta budowanie zgranego i zaangażowanego zespołu docenianie i motywowanie pracowników, udzielanie informacji zwrotnej przestrzeganie standardów profesjonalnej obsługi klienta  mentoring dla pracowników (dot. rozwoju kompetencji, technik sprzedaży, standardów obsługi klienta, asortymentu) monitorowanie przestrzegania obowiązujących procedur i standardów  planowanie pracy, podział zadań, tworzenie grafików dbanie o markę pracodawcy (Employer Branding) udział w procesach rekrutacyjnych na stanowiska sprzedażowe współpraca z Koordynatorem Regionalnym, zgłaszanie zapotrzebowania na rekrutacje pracowników  >> zarządzanie sprzedażą aktywna sprzedaż zgodnie z obowiązującymi w Five o’clock technikami sprzedaży, w oparciu o dostępne materiały szkoleniowe dbanie o poprawny przepływ informacji oraz dokumentów na linii salon sprzedaży-biuro nadzór nad realizacją planów sprzedażowych tworzenie raportów sprzedażowych dla przełożonego dbałość o odpowiednią gospodarkę magazynową sklepu, monitorowanie stanu zapasów, przeprowadzanie inwentaryzacji nadzór nad prawidłową obsługą reklamacji i zwrotów >> dbanie o wizerunek marki Five o'clock dbanie o wizerunek sklepu i estetyczną ekspozycję produktów promowanie asortymentu i oferty sezonowej realizację programu lojalnościowego  systematyczne poszerzanie wiedzy nt. produktów (swojej i podległego zespołu) reprezentowanie firmy wobec instytucji zewnętrznych dokonujących kontroli przeprowadzanie degustacji nowych herbat i kaw współpraca z Superwizorem i Visual merchandiserem NASZE WYMAGANIA: min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku wykształcenie minimum średnie doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem i bezpośredniej obsłudze klienta znajomość obsługi kasy fiskalnej, urządzeń biurowych, systemu SAP umiejętność tworzenia grafików gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację zainteresowanie tematyką herbaciano-kawową (mile widziane) aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne (mile widziane) Będziesz się czuć komfortowo w tej pracy jeśli: angażujesz się w wykonywaną pracę, prezentujesz proaktywną postawę, samodzielność i inicjatywę w działaniu, dokładny, dbasz o szczegóły potrafisz samodzielnie zorganizować swoją pracę (zaplanować, określić wartość, priorytet zadań) i zarządzać zadaniami zespołu masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne, lubisz kontakt z ludźmi, łatwo nawiązujesz relacje posiadasz cechy lidera: umiejętność angażowania zespołu do osiągania celów sprzedażowych, budowania motywacji, delegowania zadań, udzielania feedbacku, egzekwowania realizacji zadań masz poczucie estetyki, naturalnie zwracasz uwagę na wygląd, wystrój, wizerunek, lubisz przebywać w ładnych pomieszczeniach OFERUJEMY: pełne przeszkolenie i program wdrożeniowy na stanowisko: solidnie przygotujemy Cię do pracy, zapewnimy życzliwe wsparcie i bieżące konsultacje  ubezpieczenie grupowe  rabat pracowniczy na asortyment Five o’clock i dostęp do najlepszych herbat i kaw z całego świata dobrą, koleżeńską atmosferę, wsparcie i możliwość uczenia się od zespołu specjalistów na każdym etapie pracy udział w wewnętrznych inicjatywach pracowniczych wsparcie Koordynatora Regionalnego i działu HR  wybór formy zatrudnienia i wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia premię od sprzedaży