Business Development Manager Grupa VIST

  • Wrocław
  • Grupa Vist
MINIMUM 3 lata praca w agencji na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny. Konieczność zrozumienia biznesowego wielu branż, by efektywnie dostarczać wartość z digital marketingu. Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania. Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody. Szeroka wiedza z marketingu i reklamy od tworzenia strategii, przez pisanie tekstów sprzedażowych, umiejętność oceny reklam, po raportowanie. Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków w tym skuteczna analiza działań konkurencji. Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX) do analizy efektywności procesów na stronie i poprawa tej efektywności – optymalizacji UX przy współpracy z klientem oraz naszym specjalistą, by nie przepalać środków na reklamy. Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B, B2C dla usług i dla e-commerce. Ocena efektywności akcji sprzedażowych po stronie klienta – czy inwestycja przynosi zysk? Bardzo dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Umiejętna, jasna i ciekawa prezentacja danych wraz z argumentacją. Podstawowa znajomość programów/narzędzi: Google AdsGoogle Merchant Center, Meta Ads, GA4Looker Studio, Google Search Console, Allegro Ads. Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie. Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji. Asertywność wobec klienta – Ty masz być ekspertem i partnerem w jego oczach, a nie wykonawcą jego pomysłów. Stoicki spokój i racjonalne działanie kiedy “coś się wykrzacza” – najpierw analiza. Mile widziane Masz wiedzę z zakresu automatyzacji w marketingu np. poprzez narzędzia: HubSpot, SalesManago, Edrone itp. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2. Cześć Lubisz pracować z Klientami, a Klienci lubią pracować z Tobą? Tworzysz atrakcyjne oferty z realnymi, skutecznymi i mierzalnymi strategiami marketingowymi dla Klientów, które akurat zawierają wszystkie usługi agencji? Umiesz przedstawiać wyniki działań i raporty tak efektownie, że Klienci kupują bilety na spotkania z Tobą? Czytaj dalej Jeśli chcesz mieć realny wpływ na wdrażanie wypracowanych przez Ciebie strategii marketingu online, w pełni dbając o dobrą i stałą relację z Klientem, to szukamy właśnie Ciebie Twoja rola w organizacji: Szukamy naszego superbohatera – frontmana / frontwoman z pasją do strategii. Kogoś, kto zna podstawy systemów reklamowych i potrafi się w nich poruszać, a jednocześnie uwielbia planować działania digital marketingowe od strony strategicznej. Co istotne nie poprzestaje na tym. Kiedy ta część się zakończy, przechodzi do „egzekucji” wewnętrznej, by obietnicę sukcesu dla Klienta dotrzymać. Wszystko to w doskonałej relacji i kontakcie z Klientem. Będziesz pracować z… Wsparciem liderów działu Performancu i analityki (Anny), SEO i Contentu (Dawida), IT (Filipa), Sprzedaży (Eweliny) oraz ich specjalistami. Jeśli Twoje cechy pokrywają się z: efektywność – potrafisz analizować, poprawiać i zgłaszać w organizacji inicjatywy poprawy efektywności zarówno w procesach wewnętrznych jak i w pracy na rzecz Klientów, ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych, życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności, potrafisz łączyć analitykę i planowanie z ciekawym, jasnym i zrozumiałym prezentowaniem wyników, organizacja – nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię, jesteś pozytywnym kombinatorem, który próbuje automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym. Oferujemy Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji. Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać Mamy dla Ciebie również coś ekstra: Jesteśmy uczestnikiem programu akceleracji MMS (Mid-Market Sales). Dzięki temu będziesz mieć przestrzeń na specjalne wsparcie i konsultacje od pracowników z firmy Google. Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub zdalna (na początku 2 tygodnie w biurze Wrocław, przez kolejne 3 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie). Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17. ,[Zadania strategiczne: Wypracowanie efektywnej „machiny sprzedażowej”, czyli zaprojektowanie działu/procesu sprzedaży w najbardziej optymalny sposób;, Cykliczne tworzenie planów sprzedażowych, które podołają naszej strategii firmowej;, Współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: SEO, IT, Grafika, Content, Performance & Analityka, HR i Office;, Udział w projektach wewnętrznych organizacji dotykających procesu sprzedaży i marketingu – ciągłe doskonalenie;, Szeroko rozumiany rozwój zespołu sprzedażowego – umiejętności miękkie oraz twarde, udział w procesach rekrutacji nowych osób;, Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych, trendów i ich wykorzystywanie;, W przyszłości kierowanie ekspansją zagraniczną., Zadania codzienne, operacyjne: Zarządzanie na dziś 5 osobowym zespołem: New Business. Monitoring pracy i wyników zespołu. Dopasowanie roli do predyspozycji dla maksymalizacji wydajności;, Rozwijanie kanałów sprzedaży i ciągłe doskonalenie efektywności procesu sprzedaży w celu utrzymania „pełnego” lejka, wykorzystania mocy przerobowych działów realizacyjnych: SEO, Content, Performance & Analityka, IT i Grafika;, Onboarding nowych pracowników;, Współpraca i komunikacja z zespołem realizacyjnym;, Bieżąca współpraca z marketingiem wewnętrznym, koordynacja działań wspierających proces sprzedaży;, Aktywne uczestnictwo wyłącznie w kluczowych procesach sprzedaży, zawierania partnerstw;, Monitorowanie wyników sprzedaży, śledzenie kluczowych dla organizacji wskaźników – reagowanie aktywne na te wskaźniki jak i ich późniejsze raportowanie;, Zarządzanie budżetem oraz alokacja kosztów/inwestycji w szkolenia, kanały sprzedażowe, narzędzia itp.;, Aktywne uczestnictwo w istotnych wydarzeniach, targach, konferencjach, networkingu i innych wydarzeniach rokujących pozyskaniem klientów;, Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych.] Requirements: Digital marketing, Google Ads, Meta Ads, Google Analytics, GA4, Google Search Controle, Allegro Ads, HubSpot, SalesManago, Edrone