Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

  • Kraków
  • Kraków5020 Sp. Z O.o.
KRAKÓW5020 jest miejską spółką powołaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, która zajmuje się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miasta oraz jego promocją we współpracy z licznymi partnerami. Głównym zadaniem jest wzmacnianie marki Krakowa jako nowoczesnej europejskiej metropolii, atrakcyjnej, otwartej i tolerancyjnej; miasta światowego dziedzictwa kulturowego i prężnego ośrodka akademickiego. Nazwa KRAKÓW5020 nawiązuje do usytuowania miasta, które znajduje się w punkcie przecięcia równoleżnika 50ºN z południkiem 20ºE. Współrzędne biznesu i Nowa gościnność to hasła, które przyświecają idei rozwoju miasta Krakowa w sferach gospodarki, innowacji, nauki i kultury. Spółka odpowiada m.in. za: Centrum Kongresowe ICE Kraków i zlokalizowane w nim studio hybrydowe, miejską platformę PLAY KRAKÓW, projekty: Kraków Network i Power of 4, cykl ICE Classic i Dzień dobry ICE Kraków oraz Oficjalną Sieć Informacji Miejskiej InfoKraków wraz z marką Kraków Story. Poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Zakres obowiązków: prowadzenie bezpośredniej obsługi klienta, pozyskiwanie środków finansowych, w szczególności poprzez realizację indywidualnego i zespołowego planu sprzedaży dotyczącego krótkoterminowego wynajmu przestrzeni kongresowej, przygotowywanie ofert sprzedażowych i partnerskich wspieranie obsługi Spółki w zakresie organizacji pracy oraz pod względem kancelaryjnym (bieżąca obsługa skrzynek mailowych, udzielanie informacji na temat wydarzeń odbywających się w Centrum Kongresowym ICE Kraków), aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez działania marketingowe i sprzedażowe prowadzenie rozpoznania rynku, wskazywanie i realizowanie nowych możliwości sprzedażowo-marketingowych, utrzymywanie relacji z klientami i partnerami oraz budowanie i rozwój relacji B2B, opracowywanie sprawozdań i analiz, nawiązywanie i rozwój relacji z branżą turystki biznesowej, współpraca z instytucjami, organizacjami i stowarzyszeniami działającymi na rynku spotkań oraz uczestnictwo w działaniach wynikających z przynależności do organizacji branżowych, prowadzenie działań promujących w kraju i za granicą, w szczególności udział w krajowych i międzynarodowych targach turystki biznesowej, konferencjach oraz akcjach CSR, przygotowywanie logistyczne spotkań, wizyt krajowych i zagranicznych gości Spółki, merytoryczne przygotowanie i rozliczenie delegacji pracowników. Nasze oczekiwania: doświadczenie w sprzedaży, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, wykształcenie wyższe, preferowane kierunki związane z zarządzaniem, sprzedażą lub turystyką biznesową, znajomość branży, w szczególności znajomość technik sprzedaży i marketingu, umiejętność pisania i redakcji tekstów, w tym ofert sprzedażowych, wiedza z zakresu zarządzania projektami, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz odporność na stres, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole oraz kreatywność, umiejętność nadawania priorytetów poszczególnym zadaniom i prowadzenie wielozadaniowych projektów, umiejętność samodzielnej organizacji czasu pracy, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Oferujemy: umowę na zastępstwo w pełnym wymiarze czasu, stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie, pracę w dynamicznym zespole, pracę w centrum Krakowa, z możliwością bezpłatnego parkingu, możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze.