Customer Support Team Manager

  • Kraków
  • Cyber_folks S.a.
Dołącz do naszej firmy jako Manager Zespołu Obsługi Klienta. Czy jesteś gotowy na wyzwanie, które polega na zapewnieniu doskonałej obsługi Klientów w cyber_Folks? Szukamy pasjonata, który chce wspólnie z nami budować przewagę konkurencyjną poprzez doskonałe relacje z Klientami. Jeśli jesteś osobą, która lubi działać z ludźmi i ma zdolności przywódcze, to ta rola jest dla Ciebie. Twoje zadania Zarządzanie 10-osobowym zespołem obsługi Klienta w Krakowie, zapewniając doskonałą jakość obsługi Inicjowanie i wdrażanie zmian w procesach obsługi w celu ich optymalizacji i dostosowania do potrzeb Klientów Podnoszenie standardów jakości obsługi oraz rozwijanie kompetencji członków zespołu  Aktywne uczestnictwo w projektach firmowych, wprowadzanie zmian i innowacji Wymagania Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obszarze obsługi Klienta Zaangażowanie i proaktywne podejście do realizacji własnych inicjatyw Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne i organizacyjne Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku Pozytywne nastawienie do zmian, postawa zorientowana na rozwiązania Mile widziane Znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym Znajomość branży hostingowej Zainteresowanie obszarem IT Śledzenie trendów związanych z AI i implementacją rozwiązań w obsłudze Klienta Oferujemy Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B Dużo wyzwań i możliwość rozwoju w grupie innowacyjnych spółek Kartę Benefit Systems - Multisport Prywatną opiekę medyczną Ubezpieczenie grupowe System kafeteryjny Kurs języka obcego Dodatkowy dzień wolny z okazji Twoich urodzin