Specjalista HelpDesk

  • Gdańsk
  • Jysk
Opis oferty pracyHistoria JYSK zaczyna się w 1979 roku, kiedy to w Aarhus w Danii Lars Larsen otwiera pierwszy sklep. Obecnie, grupa JYSK to ponad 3000 sklepów w 51 krajach na całym świecie. W Polsce JYSK istnieje od 2000 roku, a siedziba główna znajduje się w Gdańsku. Rozwijamy dział Helpdesk Central Europe i w związku z tym, poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista HelpDesk Czym będziesz się zajmować, jeśli do nas dołączysz?  Przyjmowaniem zgłoszeń od pracowników sklepów i administracji z Polski (1linia) i innych krajów (2 linia), następnie ich diagnozą i rozwiązywaniem. Do Twoich obowiązków należeć będzie także instalacja i konfiguracja sprzętu oraz zarządzanie uprawnieniami, tworzenie dokumentacji, testowanie nowych systemów, szkolenie użytkowników i udział w przygotowaniu nowych sklepów. Dołącz do nas, jeżeli: dobrze czujesz się wspierając użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem poprzez dostęp zdalny, kontakt telefoniczny, mailowy oraz system zgłoszeń;masz doświadczenie w przygotowywaniu stacji roboczych i konfiguracji kont dla użytkowników oraz w administrowaniu użytkownikami; masz doświadczenie we współpracy z drugim poziomem wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi; znasz podstawy zagadnień sieciowych; znasz środowiska Windows 10/11, Microsoft 365, Android;posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie co najmniej na poziomie średniozaawansowanym (codzienna komunikacja w języku angielskim, spotkania ze współpracownikami z innych krajów); Posiadasz wysokie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zachowujesz spokój w sytuacjach stresujących;Możesz pracować w stałych godzinach od poniedziałku do piątku, od 8 do 16 lub – ;jesteś gotów do 3-4 dniowych wyjazdów służbowych, kilka razy w roku (wymagane prawo jazdy kat. B) Co oferujemy?  skandynawską kulturę pracy w dynamicznie rozwijającej się korporacji i doświadczonym zespole specjalistów pracę w firmie, która po raz kolejny stanęła na podium rankingu Forbes - Najlepszy Pracodawca Roku w branży handlu detalicznego; stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę; pracę w komfortowo wyposażonym biurze z siłownią; codzienne kontakty z kolegami z centrali w Danii oraz innych działów Helpdesk krajów europejskich; możliwość korzystania z karty Multisport, opieki medycznej w Medicover oraz ubezpieczenia grupowego; duży, darmowy parking; śniadania, owoce, pyszną kawę i lunche przygotowywane na miejscu (za niewielką opłatą miesięczną) niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy, z których możesz korzystać również prywatnie.