Brand Marketing Specialist

  • Gdańsk
  • Grupa Vist Roczniak S.k.a.
Cześć Wizjonerstwo przeplata się u Ciebie z jasnymi, mierzalnymi i dobrze zorganizowanymi planami? Wiesz, co motywuje Klientów agencyjnych i jak się z nimi komunikować na poziomie marki? Czujesz estetykę, kreatywność i nowe trendy w rozwijaniu brandu, a jednocześnie rozumiesz wartość danych i analiz? Czytaj dalej Jeśli chcesz mieć realny wpływ na brand agencji e-marketingu od pomysłu, przez realizację po “egzekucję”, to szukamy właśnie Ciebie Twoja rola w organizacji : Szukamy doświadczonego, samodzielnego specjalisty w zarządzaniu i rozwijaniu marki. Kogoś, kto czuje potrzeby Klientów i wie jak odpowiadać na nie za pomocą atrakcyjnych ofert, strony internetowej i komunikacji w social mediach. Przekuwa dobrze zbadane pomysły w działania, a działania w leady, które wie jak mierzyć. Warsztaty oraz koordynacja prac nad CI, KV i BB będzie Twoim startem do zbudowania oraz prowadzenia spójnej i skutecznej komunikacji wizerunkowej całej grupy brandowej VIST. Będziesz pracować z CEO (Norbert) oraz liderami działu Performancu i analityki (Anna), SEO i Contentu (Dawid), IT (Filip), Sprzedaży (Ewelina) oraz HR (Krystian). Jeśli Twoje cechy pokrywają się z : badawcza kreatywność – Twoje pomysły są sumą doświadczeń, analiz, badań i danych i umiesz je logicznie argumentować, ciągłe doskonalenie – czujesz w sobie naturalną motywację do podnoszenia umiejętności, doskonalenia wiedzy, stanowiska pracy, procesów w firmie oraz przyjmowania i dawania rozwojowych informacji zwrotnych, życzliwość – podchodzisz z empatią i życzliwością do współpracowników, Klientów i dostawców, ale nie zapominasz przy tym o autentyczności i asertywności, twórczość i estetyka - rozumiesz podstawy projektowe w grafice i umiesz pisać treści, tak by jakość jednych i drugich była na najwyższym poziomie, organizacja - nikt nie musi Ci przypominać o terminach i zadaniach. Wszystko masz poukładane jak w zegarku, a samodzielność i odpowiedzialność to Twoje drugie imię, kombinujesz ;) Próbujesz automatyzować i ulepszać swoje działania, wciąż szukając nowości w ułatwianiu pracy sobie i innym. Twój zakres obowiązków Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów badawczych, analiz, badań rynku i potrzeb Klientów pod marketing marki oraz raportów i prezentacji wniosków. Monitorowanie rynku i działań konkurencji. Przygotowywanie planu i strategii marki dla Grupy VIST od CI, VK, BB, ToV przez oferty i rewitalizację stron www, po prowadzenie social mediów. Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad utworzeniem CI, VK, BB. Zlecanie, koordynacja i egzekucja prac nad rewitalizacją stron www grupy VIST. Ścisła współpraca ze specjalistami marketingu wewnętrznego SEO/PAID oraz działami Grafiki i Contentu, IT, Sale i opiekunami Klienta. Tworzenie treści postów do SM marki i harmonogramów publikacji oraz koordynacja nad kreacjami. Prowadzenie SM i angażowanie użytkowników. Opracowanie elementów PRu marki, w tym webinary, podcasty, kontakt z mediami. Kreacja i realizacja projektów oraz zadań z zakresu employer brandingiu. Organizacja wydarzeń promocyjnych, eventów, konferencji. Tworzenie newsletterów, ebooków, scenariuszy do automatyzacji obsługi Klienta. Współpraca przy tworzeniu ofert, prezentacji i komunikacji klienckiej. Poszukiwanie sposobów dotarcia do potencjalnych klientów. Analiza danych i raportowanie wyników działań marketingowych oraz optymalizacja działań. Planowanie, kontrolowanie i rozliczanie budżetów marketingowych. Nasze wymagania: MINIMUM 3 lata pracy w agencji digital marketingu na podobnym stanowisku. Wymóg konieczny. Wyborna komunikacja: słuchanie aktywne, klarowne wypowiedzi, budowanie autentycznego zaufania. Rozwaga i przewidywanie, co może się nie udać, jak omijać możliwe przeszkody. Szeroka wiedza z marketingu i reklamy marki od tworzenia strategii, przez tworzenie treści, umiejętność oceny elementów projektowych, po raportowanie. Analiza danych marketingowych, interpretacja ich kluczowych wskaźników i wyciąganie wniosków. Wiedza jak konstruować lejek/flywheel marketingowy B2B. Dobra znajomość Excela. Umiejętność efektywnego operowania liczbami i statystykami. Umiejętna, jasna prezentacja wyników działań wraz z argumentacją. Podstawowa znajomość obsługi i produktów agencyjnych - SEO, SEM, UX, SMA, itp. Doskonały poziom języka polskiego w mowie i piśmie. Umiejętność pracy głębokiej i koncentracji. Poczucie estetyki i/lub podstawowa znajomość zasad projektowych. Podstawowa znajomość użyteczności i funkcjonalności (UX). Mile widziane: Brand Design. Znajomość metod Design Thinking. Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2. To oferujemy: Informację zwrotną dla każdego kto aplikuje na każdym z etapów rekrutacji, której kaloryczność zależy od etapu rekrutacji. Wynagrodzenie B2B: 6 000 – 10 000 zł netto. Czujesz, że masz kompetencje i udokumentowane sukcesy na wyższą stawkę? Daj znać Praca hybrydowa (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub zdalna (na start pierwsze 2 tygodnie w biurze we Wrocławiu, przez kolejne 2 miesiące 1 tydzień w biurze/miesiąc, później full zdalnie). Elastyczny start czasu pracy. Zaczynamy między 7 – 9, a kończymy 15 – 17.