Senior Meta Ads Specialist

  • Kraków
  • Kaman Marketing
Meta Ads Specialist Jesteś kreatywny/a i chcesz spróbować swoich sił w tworzeniu kampanii marketingowych? Świetnie! Szukamy człowieka, który pomoże nam w tym jako PPC Specialist, głównie Meta. Praca to w 80% kampanie płatne (Facebook, Google, Tiktok i inne). Potrzebujemy osoby, która zaangażuje się na full time, wspomagając nas całą swoją wiedzą i doświadczeniem! PS: Nie mamy klientów dupków, bo sami z nich rezygnujemy. Szanujemy siebie i swój czas włożony w pracę. Co będziesz robić? realizować strategię marketingową klientów oraz aktywnie działać w jej tworzeniu zarządzanie kampaniami PPC klientów pisać teksty do reklam (content organiczny wspiera copywriter, jednak nie możesz bać się pracy z tekstem) współpracować z grafikiem oraz zespołem foto-wideo prowadzić kampanie Facebook Ads kontaktować się z klientem Czego wymagamy od kandydatów? 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC (z naciskiem na Meta Ads), poparte wynikami, które prześlesz razem z CV (Warunek konieczny!) bardzo dobre zrozumienie małych, średnich firm i ich procesów doskonała znajomość Managera Reklam (z naciskiem na kampanie ecommerce i leadowe) płynność w posługiwaniu się Google Analytics (zweryfikujemy zadaniem rekrutacyjnym) świetna orientacja w trendach marketingowych, samodzielność i proaktywność - to ważne terminowość - to nawet ważniejsze angielski na poziomie minimum B2, swoboda prowadzenia rozmów wideo Nie zniechęciliśmy Cię? Świetnie! Co dostaniesz w zamian? wynagrodzenie podstawowe w ramach umowy B2B, pracę zdalną, ale chcemy, aby manager był dostępny 8h dziennie, dużą możliwość kształtowania strategii działania agencji, bardzo duży wpływ na efekty działań po 6 miesiącach budżet szkoleniowy (w tym roku było to do 3000 zł rocznie, w kolejnym zwiększamy) Aplikując dołącz kilka case study tego jak Twoje działania wpłynęły na rozwój biznesów klientów. To najważniejszy fragment. Może to brzmi banalnie, na pierwszym etapie rozmów, ale będziesz mieć też wsparcie swojego rozwoju i zespół, który realnie pomaga. Jak będzie przebiegał proces rekrutacyjny? Najpierw dostaniesz kilka pytań które pozwolą nam poznać Twoje dotychczasowe doświadczenie w marketingu (nie ma się czego obawiać, dasz sobie radę!), Następnie porozmawiasz z właścicielem firmy, który opowie Ci więcej o nas i będzie chciał usłyszeć więcej o Tobie , Ostatnim etapem jest zwykle dogadanie szczegółów współpracy oraz finalna decyzja o przyjęciu.