Dyrektor Rynku Tradycyjnego - FMCG

  • Warszawa
  • Michael Page
  • Współtworzenie strategii długo i krótko terminowej w kanale tradycyjnym, jej implementacja oraz egzekucja w kanale tradycyjnym, dystrybucyjnym
  • Identyfikacja kluczowych obszarów rozwoju organizacji
  • Zarządzanie zespołem Kierowników Regionalnych, field force w swoim kanale, rozwój, szkolenia, motywacja podległego team'u
  • Odpowiedzialność za negocjacje z Kluczowymi Klientami, realizacja założonych celów
  • Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży
  • Odpowiedzialność za P&L, monitorowanie i analiza sprzedaży
  • Współpraca z działem marketingu, controllingu finansowego, logistyki, supply chain, marketingu, trade marketingu, HR
Współtworzenie strategii długo i krótko terminowej w kanale tradycyjnym|Zarządzanie zespołem, rozwój, szkolenia, motywacja
  • Kilkuletnie doświadczenie w branży FMCG - warunek konieczny
  • Doskonała znajomość rynku i klientów w kanale tradycyjnym, hurtowym, dystrybucyjnym
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej, wysokie umiejętności liderskie
  • Nastawienie na realizację celów i poszukiwanie rozwiązań, wysokie umiejętności analityczne i negocjacyjne - znajomość systemów raportowania
  • Umiejętność szybkiego reagowania na zmiany oraz szybkiego podejmowania decyzji, przedsiębiorczość
  • Terminowość, skrupulatność, konsekwencja w działaniu
  • Umiejętności analityczne, planowania, koordynowania i delegowania obowiązków
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o prace lub B2B
  • Samochód służbowy
  • Atrakcyjny system premiowy