Referent - obsługa Klienta w Dziale Serwisu

  • Warszawa
  • Solid Security

Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń telefonicznych Rejestracja zleceń w bazie ADINFO Telefoniczne umawianie prac serwisantów Obsługa poczty elektronicznej Nadzór nad realizacją zleceń Przygotowywanie zamówień, zestawień i raportów Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji Nasze wymagania Obsługa komputera (MS Windows10/11) i telefonu Dobra organizacja pracy, dokładność, sumienność, punktualność Niekaralność Odporność na stres Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i w obsłudze Klienta Wysoka kultura osobista Autem będzie znajomość topografii Warszawy i okolic Wykształcenie min. średnie To oferujemy Stabilność zatrudnienia w dużej ogólnopolskiej firmie Miejsce pracy: ul. Szyszkowa Pewna comiesięczna pensja Godz. pracy 8-16 /10-18 Pracę od poniedziałku do piątku w biurze serwisu Po okresie próbnym – umowę o pracę Wdrożenie