Account Manager (Hunter)

  • Warszawa
  • Orange Polska S.a.

tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z klientami realizacja celów sprzedażowych przychodowych i ilościowych cykliczne raportowanie w oparciu o systemy raportowe i sprzedażowe podnoszenie swoich kompetencji z zakresu usług telekomunikacyjnych min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej do Klientów Biznesowych, najlepiej w branży Telco lub ICT umiejętność interpretacji modelu biznesowego Klienta oraz budowania mocnych relacji z osobami decyzyjnymi umiejętność dobierania najlepszych rozwiązań dla Klientów uwzględniając ich przyszłe potrzeby zakupowe doświadczenie w prowadzeniu negocjacji potwierdzone sukcesami umiejętność współpracy między obszarami w firmie znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem prawo jazdy kat. B szkolenia produktowe i sprzedażowe wynagrodzenie dwuskładnikowe: podstawa i premia jakościowa (uzależniona od realizacji celów jakościowych) wsparcie dedykowanego menedżera oraz eksperta współpraca w oparciu o kontakt B2B