CRM Specialist

  • Warszawa
  • Sephora
W Sephora inspirujemy naszych klientów, rozwijamy nasze zespoły i wspólnie stajemy się lepsi. Tworzymy środowisko, w którym docenia się ludzi i celebruje różnice. Każdego dnia nasza społeczność na całym świecie zmienia to, jak postrzegamy piękno, wzmacniając indywidualność w każdym z nas. Łączy nas wspólny cel - wyobrażenie sobie świata piękna na nowo. Oferta:   Nasze wymagania: Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego, język czeski lub francuski będzie dodatkowym atutem Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, marketingowe lub inne biznesowe Biegła znajomość Excel, Power Point Doświadczenie w pracy projektowej, między działowej i międzynarodowej Zdolności analityczne, proaktywna postawa i kreatywne podejście do zadań Autonomia w działaniu oraz umiejętność pracy w szybko zmieniających się realiach Mile widziane doświadczenie w branży retail, w sektorze beauty lub fashion   Twój zakres obowiązków: Stanowisko zakłada zarządzanie wybranymi działaniami w ramach programu lojalnościowego w Sephora Polska i Sephora Czechy - praca z Polski Planowanie i realizowanie komunikacji do klientów programu lojalnościowego w Sephora, poprzez m.in. ustalanie terminów, wybór asortymentu, zlecanie i weryfikacja poprawności kampanii Definiowanie i realizacja celów budżetowych w ramach określonych KPI’s / wskaźników Współtworzenie i implementacja strategii rozwoju programu lojalnościowego w Sephora Monitorowanie trendów rynkowych i zachowań konsumenckich Współpraca między działowa–Asortyment, Sprzedaż, Ecommerce, Supply Chain i inne w zakresie planowania kluczowych aktywności w ramach działań lojalnościowych - markowych, produktowych, promocyjnych oraz współpraca z  partnerami zewnętrznymi (agencje) Współpraca pomiędzy Polską a Czechami w ramach koordynacji kluczowych projektów i inicjatyw Zarządzenie reklamacjami oraz zgłaszanie ich do Sephora we Francji Budowanie relacji i współpraca z markami / dostawcami / agencjami oraz dystrybutorami w ramach definiowania i wdrażania strategii lojalizowania klientów   Współtworzenie i wdrażanie planów marketingowych i sprzedażowych poszczególnych marek / kategorii Współpraca z centralą Sephora we Francji w ramach realizowania działań i strategii programu lojalnościowego oraz Zespołem w Polsce Tworzenie i regularna analiza raportów /w tym centralnych oraz innych określonych wskaźników – raporty, prezentacje Identyfikowanie możliwości biznesowych rozwoju kategorii i / lub optymalizacji procesów   To oferujemy: Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie z branży beauty, lidera na polskim rynku Zdobycie doświadczenia w obszarze programu lojalnościowego działającego w Polsce i Czechach Otwartą komunikację i możliwość współpracy międzynarodowej (szczególnie na linii Polska – Czechy, Polska – Francja) Szeroki wachlarz benefitów pracowniczych opartych na programie kafeteryjnym   W Sephora zaskoczą Cię: -Ludzie. Będziesz otoczony przez najbardziej utalentowanych liderów i zespoły – praca z nimi to powód do dumy. -Nauka. Inwestujemy w szkolenia i rozwój naszych zespołów, z którymi możesz rozwijać się i budować swoje umiejętności dzięki indywidualnym planom kariery. -Kultura. Jako marka należąca do grupy LVMH, nasz wpływ ma zasięg globalny a innowacja jest w naszym DNA. Razem jest nas 40 000 osób, jesteśmy na 35 rynkach i w 3 000 sklepach. Łączy nas wspólny cel – na nowo wyobrazić sobie świat piękna. Możesz uwolnić swoją kreatywność, uczyć się i ewoluować. Możesz być sobą, ponieważ jesteś tym, co nas wyróżnia. To jest przyszłość piękna. Wyobraź sobie swoją przyszłość w Sephora. Sephora jest dumna z tego, że jest miejscem pracy zapewniającym równe szanse dla wszystkich. Nie dyskryminujemy w rekrutacji, zatrudnianiu, szkoleniu, awansach ani innych praktykach związanych z zatrudnieniem. Doceniamy różnorodność i zobowiązujemy się do tworzenia i wspierania środowiska inkluzywnego dla wszystkich pracowników.