Project Manager CVM

  • Warszawa
  • T Mobile Polska S.a.
Lokalizacja: Warszawa, ul. Marynarska 12 Forma zatrudnienia: Umowa o pracę / B2B Tryb pracy: Hybrydowy Rekrutacja zdalna Opis stanowiska: Prowadzenie projektów w zakresie zarządzania wartością Klienta Udział w procesie definiowania zakresu projektu, analiza wymagań, tworzenie harmonogramów, planowanie, monitorowanie i raportowanie postępów prac Zarządzanie produktem - analiza wymagań Klienta wewnętrznego, udział w opracowywaniu strategii rozwoju produktu, współpraca z zespołami sprzedaży, marketingu oraz oferty w zakresie bieżących działań Motywowanie oraz usprawnianie komunikacji w zespole Wymagania: Doświadczenie w branży telekomunikacyjnej lub obszarze zarządzania wartością Klienta ( CVM ) Swobodna komunikacja w języku angielskim ( B2 ) Umiejętność rozwiązywania problemów oraz analityczne myślenie, poparte umiejętnością klarownego prezentowania wniosków Umiejętność zarządzania projektami Proaktywne podejście Dobra organizacja pracy własnej Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne Samodzielne podejmowanie decyzji Kreatywność Oferujemy: T-Mobile Polska to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy i eksperymentujemy Jeżeli chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji i wspierać nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj i dołącz do MagentaTeam Jak wygląda proces rekrutacji? 1. Analiza CV 2. Spotkanie z Rekruterem 3. Spotkanie z Managerem 4. Witaj w T-Mobile :)