Konsultant ds. Sprzedaży Marketplace / Handlowiec B2B

  • Warszawa
  • Olimp Marketplace
Aktualnie szukamy kandydata, który dołączy do Działu Sprzedaży. Potrzebujemy pomocy w prowadzeniu procesu sprzedaży klientom zainteresowanych usługami firmy (leady sprzedażowe) – od pierwszego kontaktu do podpisania umowy.   Wynagrodzenie Umowa B2B: 5 000 – 7 000 zł netto (+ VAT) /mies.   Twój zakres obowiązków Podejmowanie kontaktu z zainteresowanymi Klientami (warm calling).  Terminowa (w ciągu maksymalnie 24h) obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów.  Wstępna kwalifikacja leadów sprzedażowych, audyt potencjału. Doradztwo najlepszej usługi dla Klienta, dopasowanej do jego sytuacji i potrzeb. Przeprowadzenie Klienta przez nasz proces sprzedaży w systemie CRM (Pipedrive). Prowadzenie spotkań sprzedażowych. Wycena i prezentacja oferty usług firmy. Negocjacje handlowe. Zbieranie wszystkich potrzebnych do rozpoczęcia współpracy informacji od Klienta i zapisywanie ich w CRM. Przeprowadzanie okresowego badania satysfakcji Klientów. Cross selling – dosprzedaż usług naszym Klientom. Angażowanie się w tworzenie i ulepszanie procesu sprzedaży (dzielenie się przemyśleniami/wnioskami/pomysłami). Realizacja celów sprzedażowych (indywidualnych i zespołowych).   Nasze wymagania Doświadczenie w sprzedaży na marketplace. Znajomość branży i zrozumienie biznesu na platformach sprzedażowych jest dla nas warunkiem koniecznym. Nie musisz mieć doświadczenia jako handlowiec – jeśli jesteś chętny/a do nauki, chętnie Cię wyszkolimy! Komunikatywności , otwartości na ludzi – częste rozmowy i spotkania z Klientem biznesowym to dla Ciebie żaden problem. Umiejętności swobodnej komunikacji, brak sztywności w rozmowie.  Umiejętność słuchania – wierzymy, że dobry handlowiec więcej słucha, niż mówi. Skrupulatność w zbieraniu i zapisywaniu informacji – bazujemy na liczbach, a informacje wyciągnięte z rozmowy z Klientami są dla nas bardzo ważne. Dobra organizacja czasu oraz słowność – dotrzymywanie terminów w ustaleniach wewnętrznych oraz ustaleniach z Klientem jest kluczowe. Mile widziane Doświadczenie w sprzedaży B2B lub obsłudze klienta B2B. Znajomość obsługi dowolnego CRM. Znajomość programu Baselinker.   To oferujemy Nie musisz mieć doświadczenia jako handlowiec B2B – tego możemy Cię nauczyć. Ważniejsza jest dla nas znajomość branży eCommerce. Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu. Częściowo elastyczny czas pracy . Oczekujemy dyspozycyjności pod telefonem w godzinach 9:00-15:00. Wynagrodzenie podstawowe 30-35 zł/h netto + VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać. Wynagrodzenie prowizyjne w wysokości 5% od 3 pierwszych faktur Partnera. Prowizja jest wypłacana kwartalnie. Nieustanny rozwój w obszarze sprzedaży usług B2B w sektorze eCommerce oraz w tematyce platform sprzedażowych. Dofinansowanie karty Medicover Sport. 10 dni płatnego urlopu. Zatrudnienie na umowę B2B. Pracę na pełen etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę.