Junior Communications Planner

  • Warszawa
  • Rk Foundry
Opis firmySpark Foundry jest globalną agencją mediową należącą do holdingu Publicis Groupe. Łączmy skalę i siłę międzynarodowej firmy z energią do rozwoju, wdrażania innowacji i transformacji, charakterystyczną dla startupów. Przedsiębiorczość, nowatorskie podejście do biznesu, otwartość na zmiany i eksperymentowanie, to cechy, które łączą nas z naszymi klientami, wśród których są takie marki jak Blik, Agata, The Lorenz Bahlsen, Sandoz. Nasze kompetencje wykraczają daleko poza obszar standardowych usług związanych z biznesem mediowym i obejmuję między innymi analitykę, technologię marketingową, content marketing, e-commerce oraz doradztwo w dziedzinie digital transformation. Regularnie zdobywamy wyróżnienia i nagrody za efektywność i kreatywność kampanii. W 2021 zdobyliśmy 2 miejsce w rankingu Agencji mediowych Effie, w 2022 roku zostaliśmy wyróżnieni tytułem „Game Changer” przez magazyn Media i Marketing Polska oraz awansowaliśmy na 3 miejsce w globalnym rankingu agencji mediowych według raportu „RECMA QualityPack” 2022, utrzymując pozycję High Profile. W 2023 zostaliśmy liderem w zestawieniu RECMA Vitality, klasyfikującym agencje mediowe m.in. pod względem dynamiki rozwoju i skuteczność NB.Opis oferty pracyCzym będziesz się zajmować? Bezpośrednią współpracą z wybranymi klientami agencji a także pracą na projektach między-zespołowychWspółpracą ze specjalistami z różnych dziedzin: performance marketingu, contentu, badań i analitykiPrzygotowywaniem rekomendacji mediowych dla kanału DIGITALPlanowaniem i zakupem kampanii reklamowych w mediach ONLINE (na wybranych projektach OFFLINE)Monitorowaniem, optymalizowaniem i rozliczaniem przebiegu kampaniiPrzeprowadzaniem analiz, tworzeniem raportów, analizą trendów rynkowychAnalizy ad hoc dotyczące mediów i ewaluacje ofert mediowych pod kątem ich potencjalnej efektywności, opłacalności kosztowej oraz dopasowania do celów kampaniiWspółpracą z partnerami mediowymi, oraz innymi Agencjami, z którymi współpracują nasi KlienciKwalifikacjeDołącz do nas, jeśli:Nie lubisz stać w miejscu, jesteś otwarty na zmiany i uczenie się nowych rzeczyPosiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku Media Assistant w domu mediowymMasz doświadczenie w zakresie zakupu kampanii digitalowych i znasz trendy w obszarze komunikacji w InternecieLubisz liczyć i analizować dane, a Excel nie ma przed Tobą tajemnicZnasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacjęMasz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem ostatnich latDodatkowe informacjeCo oferujemy? Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowejOpiekę i mentoring doświadczonego menadżera, dla którego rozwój pracowników jest nadrzędnym celemMożliwość planowania i zakupu kampanii TV ze wsparciem autorskich i nowoczesnych narzędzi, które umożliwiają automatyzację powtarzalnych czynności w procesieProfesjonalne zaplecze i wsparcie w realizacji zadań ze strony zespołu Trading Publicis Media, lidera rynku reklamowego i telewizyjnego w PolsceBogatą ofertę szkoleń z priorytetem na rozwój kompetencji w obszarze VOD i w Digitalu (Program Digital Masters) wraz z możliwością przygotowań do certyfikacji tj. DIMAQ, Meta Blueprint, TikTok czyTwitch.tvPracę w stosunkowo niewielkiej Agencji, w której budujemy kulturę współpracy i wymiany doświadczeń między zespołami klienckimiMożliwość czerpania inspiracji od zespołu Strategii i Innowacji oraz w czasie comiesięcznych FIRE-UPów, gdzie dzielimy się doświadczeniami i inspiracjami, a młodsi pracownicy w przyjaznej atmosferze ćwiczą kompetencje prezentacyjneMożliwość pracy miedzy zespołowej i na różnorodnych briefach w ramach prowadzonych warsztatów i burz mózgówMożliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach oraz projektach rozwojowychHybrydowy model pracyDofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osobyDostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowychW Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.