Konsultant ds. Obsługi Klienta

  • Gdańsk
  • Amplifon

TWOJE OBOWIĄZKI Kompleksowa obsługa Pacjenta w Oddziale Prowadzenie kalendarza wizyt, kontakt telefoniczny z Pacjentami Rzetelne prowadzenie dokumentacji każdego Pacjenta Wspieranie sprzedaży aparatów słuchowych oraz akcesoriów Obsługa administracyjna oddziału Uczestnictwo i wspieranie działań marketingowych NASZE OCZEKIWANIA Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne – empatia do pacjenta Bardzo dobrej organizacji pracy własnej Systematyczności oraz skrupulatności w wykonywaniu zadań Zaangażowanie w wykonywane obowiązki (MILE WIDZIANE) Chęć podjęcia nauki w zawodzie protetyka słuchu  OFERUJEMY Pracę w której wszyscy kierują się misją pomagania osobom z niedosłuchem. Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy Pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach, dzięki czemu zadbasz o równowagę między pracą zawodową, a tym co jest dla Ciebie ważne w życiu osobistym. Zadbamy o Twój rozwój zawodowy w ramach Akademii Amplifon, Przyjazną atmosferę w której panuje dużo uśmiechu, wysoka kultura osobista oraz wsparcie Koleżanek i Kolegów z całego zespołu Amplifon. Opiekę medyczną dla Ciebie i Twoich bliskich, spersonalizowane ubezpieczenie grupowe oraz kafeterię benefitów „MyBenefit” (w tym karta MultiSport & MultiLife). Możliwość wyjazdu do Mediolanu w ramach nagrody szczególnej. Brak umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy.