Junior HR Specialist

  • Warszawa
  • Match Trade Technologies
Lubisz wyzwania i nie boisz się pracy w firmie IT? Uważasz, że jesteś dobrze zorganizowaną i wszechstronną osobą? Cieszy Cię współpraca i pomoc ludziom? Działasz szybko i bez problemu odnajdujesz się w nowych sytuacjach? To zapraszamy do naszego HR&Office Team’u! Jesteśmy osobami ambitnymi i komunikatywnymi. Uwielbiamy rozmawiać z ludźmi, którzy dają nam niezłą porcję energii :) Myślisz, że pasujesz do nas? Wyślij swoje CV, a zaskoczymy Cię sprawnością przebiegu procesu rekrutacji. A teraz trochę faktów Jesteśmy firmą z branży fintech, dostarczającą zaawansowane systemy transakcyjne dla rynku Forex, kontraktów CFD, kryptowalut oraz akcji. Tworzymy własne środowisko technologiczne i jesteśmy autorem platformy tradingowej opartej o technologię PWA. Szeroki zakres oferowanych przez nas usług stwarza dla naszych pracowników możliwości uczestniczenia w różnorodnych projektach, nie tylko dzięki wykorzystaniu różnych technologii (w tym nowoczesnej technologii Blockchain), ale także dzięki pracy z biznesami z całego świata. Posiadamy swoje biuro w Warszawie i Poznaniu. Prężnie się rozwijamy, dlatego potrzebujemy dodatkowego wsparcia. Szukamy osoby, która wesprze nasz zespół w roli JUNIOR HR SPECIALIST Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna Umowa: umowa o pracę/ B2B/ umowa zlecenie Nasze oczekiwania względem Kandydatów: znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (B2; współpraca międzynarodowa), dobra, praktyczna znajomość narzędzi Google oraz pakietu MS Office, zainteresowanie tematyką i chęć rozwoju w strukturach HR, dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość, komunikatywność i umiejętność budowania relacji interpersonalnych, umiejętność pracy w rozproszonym zespole, dyskrecja, odpowiedzialność i metodyczne podejście do powierzonych zadań, elastyczność w działaniu, gotowość na wprowadzanie zmian (pracujemy w dynamicznie rozwijającym się środowisku), pozytywne nastawienie do pracy i orientacja na ludzi, motywacja nawet przy rutynowych zadaniach, inicjatywa w działaniu oraz nastawienia na poszukiwanie nowych rozwiązań. Mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bądź w organizacji liczącej co najmniej 100 osób, doświadczenie zawodowe w administrowaniu benefitami pracowniczymi, bądź we wsparciu procesu onboardingu, znajomość Confluence, znajomość systemów HRM, wykształcenie w obszarze ZZL. Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało: wsparcie Zespołu HR&Office w realizacji bieżących zadań, kompleksowa obsługa benefitów pracowniczych (zgłaszanie/ wyrejestrowywanie Pracowników i członków rodzin, udzielanie informacji Pracownikom, bieżące aktualizowanie zestawień), wsparcie w realizacji projektów integracyjnych oraz akcji charytatywnych (inicjatywa mile widziana! ), tworzenie i redagowanie interesujących treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej, dbanie o przepływ informacji w wybranych obszarach, aktualizacja bazy wiedzy dla Pracowników, organizacyjne wsparcie procesów związanych z wdrażaniem nowych Pracowników (min: komunikacja, dystrybucja welcome packów, aktualizacja materiałów onboardingowych), obsługa systemu HR (wybrane moduły). Dlaczego warto z Nami pracować? stanowisko umożliwiające pogłębienie wiedzy i doświadczenia w strukturach HR, możliwość rozwoju oraz realizacji własnych pomysłów, osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku), pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską, oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport, choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów, zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów, jesteśmy otwarci na współpracę z osobami z różnych części Polski, dlatego wspieramy ich relokację do Warszawy poprzez pakiet relokacyjny, inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych, wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma, każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować, mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne, nie mamy dress code'u, jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp., dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie, lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze ( https://elitliga.pl/druzyna/292 ). Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV - chętnie Cię poznamy! Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com . Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ .