Art Director

  • Warszawa
  • Webtalk
Cześć Super, że trafiłeś/aś właśnie tutaj. Jesteśmy WebTalk, agencja digitalowa. Działamy kompleksowo, tworzymy i realizujemy kampanie 360 (ale digital oczywiście FIRST), a od tego roku jesteśmy częścią grupy Wondrlab, z którą mamy możliwość wdrażania najnowszych technologii na rynku europejskim. Dodatkowo specjalizujemy się w sernikach, a w pracy na pierwszym miejscu stawiamy wzajemne relacje i pieski. Poczytaj o nas więcej na naszej stronie: https://webtalk.pl/ . A do tego szukamy doświadczonego arta/artki, który/a w duecie z naszymi copywriterkami poskromi każdy brief kreatywny, zobrazuje wszystkie świetne pomysły i bez problemu przekona klienta do swojej racji. Brzmi jak Ty? Na co możesz jeszcze u nas liczyć: na ekipę świetnych ludzi — wiemy, oklepane, ale zobacz sam/a: https://giphy.com/webtalkowe , na TikToku też jesteśmy; najciekawsze globalne i lokalne marki (nie musisz nam wierzyć na słowo, zobacz: https://youtu.be/QicRMk2jNvE); samodzielność przez duże S; inkluzywne podejście, atmosferę pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły; szkolenia, konferencje i wszystko, co będzie potrzebne, aby podnosić Swoje kompetencje; elastyczny urlop; pakiety prywatnej opieki medycznej, bo zdrowie też FIRST na start wynagrodzenie w wysokości 6500-8000 zł netto (w rozumieniu „na rękę”, niezależnie od formy współpracy); przekąski w kuchni, sernikalia, firmowe wyjścia; może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy bardzo pet-friendly. Co będziesz u nas robić? przede wszystkim będziesz opracowywać koncepcje kreatywne na potrzeby kampanii 360, digitalowych i social mediowych; aktywnie uczestniczyć w procesach new business, współpracować z zespołem agencji przy tworzeniu strategii marketingowych oraz prezentować pomysły przed Klientami; tworzyć KV, koncepty kreatywne, idee, grafiki, benchmarki, scenariusze, moodboardy, storyboardy i prezentacje na potrzeby bieżącej obsługi Klientów agencji; uczestniczyć w planach zdjęciowych/video; a na koniec współtworzyć case’y pod nagrody branżowe, które zdobędą Twoje świetne pomysły. ;) Dołącz do nas, jeśli: masz 2-letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku w agencji reklamowej/digital w teamie kreatywnym; możesz pochwalić się portfolio zrealizowanych kampanii; nie są Ci obce agencyjne procesy przetargowe; nie boisz się podejmować decyzji i brać odpowiedzialności za prowadzone procesy; jesteś niemalże członkiem rodziny Adobe; interesujesz się trendami w projektowaniu i wiesz, co dzieje się w świecie reklamy; wyróżnia Cię zmysł estetyczny, znasz zasady kompozycji, typografii oraz projektowania i umiesz je stosować w praktyce; masz świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień; a Twoje umiejętności prezentacyjne nie ustępują Twoim umiejętnościom komunikacyjnym - jesteś graczem zespołowym, lubisz (i umiesz) pracować z ludźmi; swobodnie posługujesz się językiem angielskim.