Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego

  • Grodzisk Mazowiecki
  • Mera Systemy Sp. Z O.o.
Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia technicznego Miejsce pracy: Grodzisk Mazowiecki Twój zakres obowiązków Weryfikacja działania urządzeń i ich konfiguracji Wsparcie techniczne klientów (przyjmowanie zgłoszeń, analiza, odpowiedź zwrotna) Mailowe i telefoniczne wsparcie merytoryczne dla serwisów wewnętrznych i zewnętrznych Analiza kompletności i poprawności danych w systemach centralnych Nasze wymagania Umiejętność obsługi komputera Podstawowa wiedza na temat systemów Linux Ubuntu Umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów i diagnozowania usterek Umiejętność tworzenia i analizy raportów w Excel i Word Samodzielność oraz zdolność szybkiego uczenia się Mile widziane wykształcenie techniczne kierunkowe (elektronika, informatyka, mechatronika lub pokrewne) Mile widziane doświadczenie w serwisowaniu automatów sprzedających, biletowych lub parkometrów i/lub w obsłudze klienta Konieczna znajomość języka polskiego umożliwiająca swobodną komunikację Mile widziana znajomość języków obcych (j. angielski, j. niemiecki) To oferujemy Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z polskim kapitałem. Samodzielne stanowisko. Elastyczny grafik pracy. Dopłatę do ubezpieczenia medycznego. O nas W Mera Systemy sp. z o.o. tworzymy automaty biletowe i inne urządzenia, których głównym przeznaczeniem jest obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych. Projektujemy, produkujemy i serwisujemy te maszyny. Nasze produkty wykorzystywane są w największych polskich miastach, m. in: w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Poznaniu. Prowadzimy intensywne działania handlowe na terenie UE i poza nią w efekcie czego nasze produkty można już spotkać w Norwegii, Niemczech, Austrii czy Francji.