B2B Marketing Project Manager

  • Grodzisk Mazowiecki
  • Upacjenta
Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia? Dołączając do uPacjenta ‍⚕️ to możliwe Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której zamówienie domowego pobrania krwi jest równie łatwe, jak zamówienie pizzy online Naszą misją jest zmienianie wymiaru opieki medycznej w celu przedłużania ludzkiego życia. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – załoga TransforMedsów czeka na Ciebie Na stanowisku B2B Marketing Project Manager będziesz odpowiedzialna_y planowanie i prowadzenie działań marketingowych mających na celu budowanie świadomości na temat uPacjenta i Akcji zdrowia wśród klientów B2B oraz pozyskiwanie leadów dla naszego działu sprzedaży. Jeżeli więc chcesz mieć bezpośredni wpływ na tempo rozwoju firmy - dołącz do nas Poszukujemy newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze. Twoje zadania na tym stanowisku: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz kampanii dla działu B2B. Planowanie i realizacja wewnętrznych działań marketingowych B2B. Bliska współpraca i bieżące wsparcie działu sales oraz rozumienie potrzeb b2b i klienta. Przygotowywanie materiałów marketingowych i lead magnetów. Obsługa wizualna i marketingowa eventów (konferencje, akcje zdrowia). Wspieranie działu sprzedaży w przetargach i ofertowaniu. Analiza danych kampanii i wyciąganie wniosków optymalizacyjnych. Współpraca z innymi działami w firmie. Przygotowywanie briefów marketingowych. Wsparcie klientów w obszarze działań employer brandingowych oraz edukacyjnych. Czego od Ciebie oczekujemy: Min 2 lata doświadczenia w marketingu B2B. Umiejętności budowania i wdrażania strategii marketingowych opartych na danych. Doświadczenia we współpracy z działami Sales. Umiejętności pisania briefów oraz definiowania potrzeb. Umiejętności korzystania z narzędzi marketingowych (canva, linkedin, GA4). Znajomości narzędzi marketingu internetowego i trendów w obszarze digital. Samodzielności i brania odpowiedzialności za projekty. Kreatywności. Wychodzenia z inicjatywą. Umiejętności słuchania, badania potrzeb. Łatwości w pracy w zespole. Zorientowania na klienta. Mile widziane: Doświadczenie we współpracy z influencerami B2B. Obsługa narzędzia marketing automation (HubSpot). Co zyskujesz, dołączając do naszego zespołu: Współpracę w ramach umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B - to Ty wybierasz. Prywatną opiekę medyczną. Kartę MultiSport. Super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień. Zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny. Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin. Możliwość pracy w modelu hybrydowym (mamy biura w Krakowie i w Warszawie). Dużą autonomię oraz możliwość realizacji własnych pomysłów. Jeśli wybierzesz umowę B2B - oferujemy również płatne dni wolne. ❓ Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny? ☎️ Screening call Interview Case study Decyzja uPacjenta winning formula: Act like a founder Care for your customers Focus on the greatest impact Test your ideas fast and iterate Remember to communicate