Programmatic Specialist

  • Grodzisk Mazowiecki
  • Performance Media
Cześć Do naszego warszawskiego teamu Programmatic właśnie poszukujemy nowej osoby Jeśli kręci Cię świat digitalu, a reklama w mediach to Twoja szczególna pasja, a do tego…czujesz, że połączenie pracy projektowej z kreatywnością i podejściem „think out of the box” idealnie Cię opisuje? To zdecydowanie czytaj dalej Jesteśmy jedną z największych agencji marketingu internetowego w Polsce, a dziś zapraszamy Cię do naszego świata. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej - prześlij nam swoją aplikację i sprawdź, czy do siebie pasujemy Twój zakres obowiązków: Twoim głównym zadaniem będzie ustawianie i prowadzenie kampanii Programmatic, a w miarę swoich chęci i umiejętności, również w innych systemach reklamowych (Google Ads i Facebook Ads); Optymalizacja i monitorowanie kampanii pod kątem zdefiniowanych celów z klientem – to jakby chleb powszedni, którego nikomu nie trzeba przedstawiać ; Analizę wyników kampanii będziesz oczywiście wieńczył/a raportem, a rekomendacje do swoich kampanii przedstawisz w prezentacji… ✨ …którą to będziesz mieć okazję zderzyć z klientem na spotkaniu ; W zakresie Twojej odpowiedzialności będzie także zarządzanie budżetem i kontrola jego zużycia na projekcie; No i oczywiście będziesz współpracował z różnymi działami w firmie, takimi jak dział Sprzedaży i Acoount Managers; Ale przede wszystkim… dołączysz do świetnego teamu mediowego, który już nie może się doczekać, aby Cię poznać Nasze wymagania: Masz min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów Programmatic; Dobrze czujesz się w pracy na platformach DSP i DV 360; Potrafisz efektywnie zarządzać projektem – planujesz etapy pracy, weryfikujesz priorytety i dążysz do realizacji założonych celów; Dobrze czujesz się w prezentacjach i wystąpieniach publicznych, a kontakt z klientem to dla Ciebie przyjemność Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielnie zarządzasz swoją pracą, tak aby było skutecznie i „na czas” Potrafisz radzić sobie w sytuacjach stresowych – priorytetyzujesz zadania, a na projektach kluczowych reagujesz szybko; Interesujesz się szeroko pojętym digitalem i chętnie uczysz się nowych obszarów w tym zakresie; Język angielski znasz na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2 w mowie i piśmie); Powerpoint nie ma przed Tobą tajemnic, a przygotowanie mediaplanu w Excelu jest Ci niestraszne Mile widziane: Doświadczenie pracy w agencji marketingowej; Doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego oraz współpracy z sieciami afiliacyjnymi; Znajomość pozostałych obszarów digital marketingu - paid social, paid search, social media; Certyfikat Dimaq ​ To oferujemy: Szerokie możliwości rozwoju dla Ciebie – szkolenia, warsztaty, dzielenie się wiedzą, konferencje branżowe, programy certyfikacyjne – a to dopiero początek Miejsce, w którym ludzie są przyjaźni i wspierają się w trudnych chwilach, a także tworzą niepowtarzalną atmosferę pełną kreatywności i dobrego humoru Zgrany i doświadczony team, który nie tylko będzie Cię wspierał, lecz także chętnie nauczy się czegoś nowego od Ciebie Biuro bez korpo klimatu, w którym spotykamy się 2 dni w tygodniu– w willi z ogródkiem na Mokotowie, w sąsiedztwie parku Wiele okazji do poznania i polubienia tych, z którymi pracujesz (grille, eventy i każda okazja do wspólnego funu to nasze drugie imię ) - zerknij na nasze IG i sam_a się przekonaj https://www.instagram.com/performance_media/ Last but not least Pakiet benefitów dla Ciebie: wsparcie psychologiczne, opieka medyczna, karta Multisport, nauka języków obcych i kilka innych, o których opowiemy Ci na rozmowie rekrutacyjnej Jak wygląda proces rekrutacji? Zapoznajemy się z Twoim CV I spotkanie (online) z Anią z HRu Zadanie rekrutacyjne Jeśli zaiskrzy - II spotkanie (w biurze) z Arturem leadującym team Programmatic Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna. Dołącz do nas i przekonaj się, jak fajnie może być w pracy