Menedżer ds. Zarządzania i Zakupu Produktów / Purchasing Product Manager

  • WrocÅ‚aw
  • Grupa Rawlplug
Rawlplug od 100 lat ekspertem w branży zamocowaÅ„ - to znaczy, że projektujemy i produkujemy uznane na Å›wiecie systemy zamocowaÅ„, elementy zÅ‚Ä…czne i narzÄ™dzia. DziÄ™ki nim możesz wygodnie obejrzeć mecz na stadionie Wembley w Londynie, znaleźć siÄ™ szybko na dowolnym piÄ™trze wieżowca Burj Khalifa w Dubaju, czy delektować siÄ™ muzykÄ… w najlepszych warunkach odsÅ‚uchowych Narodowego Forum Muzyki we WrocÅ‚awiu. Zobacz wiÄ™cej na  rawlplug.com Celem stanowiska jest zarzÄ…dzanie, rozwój i optymalizacja operacyjna podlegÅ‚ego portfela produktowego przez caÅ‚y cykl życia produktu, poczÄ…wszy od NPD, poprzez nadzór nad dostawcami, zapasem, jakoÅ›ciÄ…, kosztem nabycia i terminem pÅ‚atnoÅ›ci, do zagospodarowania zapasu, po jego wycofanie ze sprzedaży. Prowadzenie projektów dziaÅ‚u. Zakres obowiÄ…zków: rekomendowanie strategii rozwoju oraz zakupu podlegÅ‚ych kategorii produktowych; raportowanie cyklu życia produktów, kreowanie, zarzÄ…dzanie i odpowiedzialność za podlegÅ‚Ä… ofertÄ™ produktowÄ…; analiza konkurencyjnoÅ›ci oraz poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców; wykonywanie i koordynacja testów produktów; odpowiedzialność za produkty podczas ich wdrożeÅ„ w organizacji, także OEM; utrzymywanie relacji biznesowych z dostawcami oraz koordynacja okresowych ocen dostawców; odpowiedzialność i nadzór nad cennikami zakupowymi; zaawansowane szkolenia produktowe, wewnÄ™trzne i zewnÄ™trzne, komunikacja produktu w organizacji; analiza oferty, cen i dziaÅ‚aÅ„ konkurencji produktowej wzglÄ™dem podlegÅ‚ego portfela produktów; bezpoÅ›rednie wsparcie sprzedaży podlegÅ‚ych grup produktów - wizyty handlowe; współpraca z R&D oraz BDM w zakresie planu i wyników badaÅ„ w procesach certyfikacyjnych; odpowiedzialność za wykonanie planów sprzedaży i marży dla podlegÅ‚ych grup produktowych; akceptacja katalogów i innych publikacji marketingowych; przekazywanie informacji a także komunikacja produktowa m.in. NPD, do innych działów w firmie. wyksztaÅ‚cenie wyższe; min. 3 lata doÅ›wiadczenia w dziaÅ‚ach zakupu bÄ…dź zarzÄ…dzaniu produktem i/lub handlu; umiejÄ™tnoÅ›ci analityczne, obsÅ‚uga pakietu MS Office (m.in. tworzenie tabel przestawnych); gotowość do wyjazdów sÅ‚użbowych; znajomość jÄ™zyka angielskiego umożliwiajÄ…ca swobodnÄ… komunikacjÄ™ ; samodzielność w dziaÅ‚aniu, kreatywność, zorientowanie na wynik; wysokie zdolnoÅ›ci komunikacyjne, odpowiedzialność za zespół​. â€‹  samodzielne, odpowiedziane stanowisko w organizacji bÄ™dÄ…cej Å›wiatowym liderem branży; niekorporacyjnÄ… kulturÄ™ pracy; pracÄ™ w przyjaznym i doÅ›wiadczonym zespole specjalistów; prywatnÄ… opiekÄ™ medycznÄ…, kartÄ™ Multisport, ubezpieczenie grupowe; wspólne uczestniczenie w akcjach sportowych – piÅ‚ka nożna, koszykówka, biegi dÅ‚ugodystansowe, rajdy rowerowe; udziaÅ‚ w szkoleniach wewnÄ™trznych i branżowych.