IT Account Manager

  • Warszawa
  • Crustlab
CrustLab to więcej niż tylko softwarehouse. To centrum innowacji i ekspertyzy technicznej we wszystkim, co związane iGaming’iem Co to oznacza? Tworzymy rozwiązania dla branży iGaming, począwszy od platform bukmacherskich, aż po dostosowane interfejsy dla kasyn internetowych i loterii. Doskonale radzimy sobie także z projektami opartymi na technologii Blockchain oraz finansowymi. Obsługując klientów z całego świata, CrustLab nie tylko koduje aplikacje webowe czy mobilne, ale też kompleksowo zajmuje się rozwojem produktu, począwszy od koncepcji i projektowania, aż po utrzymanie. Nasz utalentowany zespół programistów (i nie tylko) napędzany jest ambicją i pasją do ciągłego rozwoju. Kochamy wyzwania związane z przekształcaniem oryginalnych wizji w rzeczywistość. Postaw wszystko na jedną kartę i dołącz do nas OD CIEBIE OCZEKUJEMY Co najmniej 2-3 lata odpowiedniego doświadczenia na podobnym stanowisku w branży IT (najlepiej z doświadczeniem w środowisku Software House lub innej firmy konsultingowej zajmującej się tworzeniem oprogramowania) z udokumentowanymi wynikami sprzedaży. Doskonała znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie C1) umożliwiająca komunikację z klientami Doświadczenie w pracy z klientami w USA, Zachodniej i Północnej Europie. Posiadanie ugruntowanej sieci kontaktów/potencjalnych leadów. Liczbowe podejście do analizy sprzedaży. Doskonałe umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne. Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole. Znajomość systemów CRM. ZADANIA Zaspokajanie potrzeb naszych potencjalnych klientów, oferując im najlepsze rozwiązania. Negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami. Ustanawianie, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami - szybkie reagowanie, dostarczanie dokładnych informacji i tworzenie pozytywnego doświadczenia klienta. Okresowe spotkania z naszymi klientami Reprezentowanie naszej firmy na różnych wydarzeniach. Analiza rynku i naszych konkurentów. Raportowanie KPI dotyczące celów sprzedażowych i marketingowych. Odpowiedzialność za wprowadzanie dokładnych i wysokiej jakości danych do naszego systemu CRM. Tworzenie i utrzymywanie materiałów sprzedażowych, takich jak prezentacje sprzedażowe, treści na stronach docelowych i oferty. Tworzenie treści i dbanie o bezpieczeństwo umów i innych dokumentów prawnych. Utrzymywanie i poszerzanie sieci kontaktów. Ścisła współpraca z osobami z innych działów, takimi jak zespół sprzedaży, marketing, CEO, COO. OFERUJEMY Elastyczna forma współpracy: Czasami pracujemy w piżamach, ale zawsze dajemy z siebie 100% Opieka medyczna w LUXMED: Bo zdrowie to podstawa, a my stawiamy na luksus System kafeteryjny MyBenefit (w tym Multisport): Dzięki temu możesz ćwiczyć, a potem zjeść coś smacznego. Wszystko w jednym Krakowskie biuro przyjazne psiakom, po którym chodzimy w firmowych Kubotach, Płaska struktura z czworonożnymi happiness managerami: Nori, nasz CBO (Chief Barking Officer), nadzoruje, żeby wizyty w biurze były wypełnione dobrymi emocjami, Ciekawe, zaawansowane technologicznie i wizualnie atrakcyjne projekty, Super technologie, w których pracujemy - są takie fajne, że czasem sami się nimi zachwycamy Wpływ na projekt: Bo kto powiedział, że tylko szefowie mogą się wymądrzać? Dojrzałe zespoły ze zróżnicowanym seniority: U nas każdy znajdzie swoje miejsce, niezależnie od ilości lat doświadczenia, wykształcenia, pozycji w CV - liczą się umiejętności, motywacje i błysk w oku, Wycieczki do Krakowa finansowane przez firmę: odwiedziny u Smoka Wawelskiego w programie; Mniej lub bardziej oficjalne integracje: Imprezujemy jak prawdziwi profesjonaliści albo lepiej Nie unikamy rozmów o fuupach, a jedna z naszych wartości to “don’t fu the customer”, I co tu dużo mówić, generalnie fajny mamy klimat PROCES REKRUTACYJNY Rozmowa telefoniczna z osobą z zespołu HR Rozmowa rekrutacyjna z naszym CEO oraz Sales Managerem Oferta