Category Manager

  • Warszawa
  • Red Bull
Opis oferty pracy ANALIZA DANYCH I WYCIÄ„GANIE WNIOSKÓW:         Analiza danych rynkowych (sprzedaż, udziaÅ‚y) oraz danych klienckich (sprzedaż, udziaÅ‚y, asortyment, promocje, uÅ‚ożenie produktów na półce) prowadzÄ…ca do rekomendacji zmian asortymentowych oraz zasad ekspozycji dla poszczególnych klientów zewnÄ™trznych. Przygotowywanie regularnych zestawieÅ„ i prezentacji danych wspierajÄ…cych Key Account Managerów i inne zespoÅ‚y w ramach Red Bull w podejmowaniu decyzji i w procesach planowania (np. podsumowania danych klienckich). PROWADZENIE PROJEKTÓW i NEGOCJOWANIE ROZWIÄ„ZAŃ Uczestniczenie w procesie ustalania z klientem modelu i procesu projektu ZarzÄ…dzania KategoriÄ…. Wskazywanie szans rozwoju kategorii u detalisty w dziedzinach: przestrzeni i pozycji na półce oraz lokalizacji kategorii, asortymentu i zróżnicowania oferty produktów. Prowadzenie projektów zarzÄ…dzania kategoriÄ… oraz bezpoÅ›rednie negocjacje rekomendowanych rozwiÄ…zaÅ„ z klientami na poziomie Kupca/Category Managera sieci. Przeprowadzanie wspólnie z detalistÄ… stosownych przeglÄ…dów kategorii. Wspieranie klienta wiedzÄ… dotyczÄ…cÄ… kategorii, promocji i merchandisingu. Bliska kooperacja z dziaÅ‚em KA w ramach poszczególnych projektów. BADANIA I ROZWÓJ Uczestniczenie w procesie okreÅ›lania potrzeb badawczych firmy Red Bull  w obszarze odpowiedzialnoÅ›ci. Kontakt z agencjami badawczymi i monitorujÄ…cymi rynek. Uczestniczenie w opracowywaniu metodologii badaÅ„ wspólnie z agencjami badawczymi. Nadzór nad przebiegiem badaÅ„ zachowaÅ„ klientów. Opracowywanie i wdrażanie wniosków pÅ‚ynÄ…cych z badaÅ„ klienckich. ZAANGAÅ»OWANIE: CiÄ…gÅ‚y rozwój umiejÄ™tnoÅ›ci ZarzÄ…dzania KategoriÄ… (metodologia, specjalistyczne oprogramowanie). Szerzenie wiedzy z zakresu ZarzÄ…dzania KategoriÄ… zarówno w ramach Red Bull jaki i poza firmÄ…, m.in. poprzez przygotowywanie i prowadzenie szkoleÅ„, warsztatów, współudziaÅ‚ w spotkaniach, aktywny udziaÅ‚ w procesie planowania Business Planu. WSPARCIE WEWNĘTRZNE: Aktywny udziaÅ‚ w procesie przygotowywania standardów ekspozycyjnych i dystrybucyjnych dla Field Force i Key Accounts. Kwalifikacje WyksztaÅ‚cenie wyższe. DoÅ›wiadczenie w pracy w dziale sprzedaży (CatMan, Trade Marketing, Key Accounts, Field) min. 3 lata Bardzo dobrze rozwiniÄ™te zdolnoÅ›ci analitycznego i logicznego myÅ›lenia. ZdolnoÅ›ci negocjacyjne. Bardzo dobre zdolnoÅ›ci prezentacyjne. Samodzielność i proaktywność. UmiejÄ™tność prowadzenia wielu projektów równolegle. Bardzo dobra znajomość oprogramowania Excel. Bardzo dobra znajomość oprogramowania do space planningu (np. JDA, Nexgen) Bardzo dobra znajomość jÄ™zyka angielskiego.