Junior Support Specialist

  • Gdańsk
  • Just Join It
Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się bootstrap startupów w Polsce. Mimo braku zewnętrznego finansowania rośniemy szybciej niż większość VC-backed companies, co jest czymś unikalnym, ponieważ robimy rzeczy na własnych zasadach. Tworzymy portale pracy przyszłości, z których korzysta już ponad pół miliona osób miesięcznie w Polsce, ale naszym celem jest także tworzenie globalnych rozwiązań. Do naszego zespołu Operations poszukujemy Junior Support Specialist, który będzie pracował w Warszawie lub Gdańsku czuwając nad wewnętrznymi narzędziami oraz sprzętem. Dodatkowo w ścisłej współpracy z IT Admins będziesz mógł/mogła rozwijać się, aby usprawniać naszą 180-osobową organizację wprowadzając i ulepszający procesy, bezpieczeństwo oraz automatyzację. Właśnie stoisz przed szansą dołączenia do organizacji tworzącej najlepsze narzędzia wspierające rekrutację nowych pracowników w Polsce! Zainteresowany/a? Czytaj dalej! OCZEKIWANIA: minimum 6 miesięcy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, otwartość na różne zadania - dział Operations odpowiada za sprzęt, którym posługują się pracownicy, sprzęt konferencyjny, pomoc w codziennych wyzwaniach jako support, organizuje wydarzenia integracyjne w lokalnych biurach i ogólnopolskie… A to dopiero początek ogólna znajomość zagadnień informatycznych, umiejętność sprawnego googlowania i robienia researchu, umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych (np. drukarki, projektory, systemy salek konferencyjnych), Znajomość języka angielskiego pozwalająca na pracę z dokumentacją (B1), otwartość na naukę i proaktywne podejście do realizacji zadań. MILE WIDZIANA BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ: Wordpress, Linux, konfiguracji Windows, sieci, systemów do automatyzowania prostych procesów (Make, Zapier, Airtable). DO TWOICH CODZIENNYCH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: wsparcie techniczne i sprzętowe pracowników firmy, pomoc techniczna w obsłudze naszych eventów, inwentaryzacja i utrzymanie sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych, zarządzanie dostęp do wewnętrznych systemów w firmie (np. Google Workspace, JIRA, Slack, Notion, GitHub, WordPress), Wsparcie w onboardingu technicznym nowych pracowników, tworzenie dokumentacji i bazy wiedzy na temat procedur, konfiguracja serwisów wykorzystywanych w wewnętrznych procesach firmy.   WYNAGRODZENIE: 4700 zł brutto w ramach umowy zlecenie OFERUJEMY:   startupowy klimat oraz realny wpływ na rozwój firmy, pełną wyzwań pracę w luźnej atmosferze, pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport lub dofinansowanie do transportu miejskiego, inicjatywy grywalizacyjne wewnątrz organizacji, program poleceń pracowniczych oraz liczne imprezy integracyjne. Zastanawiasz się jak wygląda proces rekrutacyjny? Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się kontaktu telefonicznego ze strony