External Communication Manager

  • Warszawa
  • Pernod Ricard
CEL STANOWISKA:Tworzenie i wdrażanie efektywnej strategii komunikacji zewnętrznej oraz employer branding mające na celu budowanie silnego wizerunku firmy oraz kształtowanie jej atrakcyjnego wizerunku jako pracodawcy. CO OFERUJEMY? Pracę hybrydową w przyjaznej atmosferze w naszym biurze w samym Centrum Warszawy;Rozwój w międzynarodowej organizacji z prestiżowymi markami o ciekawej historii;Kompleksowe wdrożenie w zadania i wsparcie szkoleniowe w rozwoju umiejętności;Możliwości rozwoju osobistego i doświadczenie w pracy z wysokiej rangi ekspertami i ekspertkami z różnych dziedzin;System premiowy oparty na realizacji indywidualnie wyznaczanych celów;Możliwość osobistego zaangażowania się w działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju;Pakiet benefitów firmowych, m.in.: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie karty Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, paczki świąteczne, możliwość udziału w szkoleniach i kursach, udział w wydarzeniach firmowych.CO CENIMY? Przyjazne relacje;Wzajemny szacunek;Chęć rozwoju i doskonalenia się;Zaangażowanie w pracę zespołową;Bezpieczeństwo pracy.CZYM SIĘ BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ? Opracowywaniem strategii komunikacji korporacyjnej i Employer Branding (EB) dla firmy, wraz z planami działania, ich wdrożeniem i oceną skuteczności;Realizacją projektów w ramach komunikacji korporacyjnej, uwzględniając szeroką komunikację działań związanych ze zrównoważonym rozwojem (S&R), a także lokalną komunikacją projektów globalnych;Zapewnieniem kompleksowej komunikacji w ramach działań Employer Branding firmy;Zarządzaniem stroną internetową firmy oraz profilami EB w mediach społecznościowych (FB, IG, LinkedIn), tworzenie contentu i publikacja treści;Tworzeniem materiałów prasowych i wypowiedzi do mediów;Koordynacją współpracy z agencjami (PR, SoMe, studia produkcyjne) oraz kontaktem z mediami;Prowadzeniem działań komunikacji kryzysowej w sytuacjach nadzwyczajnych (udział w zespole kryzysowym);Bliską współpracą z Zarządem oraz innymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności i skuteczności działań komunikacyjnych;Bieżący monitoring mediów, tworzenie raportów i prezentacji podsumowujących, contentu photo - video do potrzeb korporacyjnych.JEŚLI POSIADASZ:Min. 4 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej firmie (praca w branży FMCG i międzynarodowym środowisku preferowana);Doświadczenie w budowaniu strategii i efektywnym prowadzeniu działań w komunikacji zewnętrznej i EB firmy, poparte sukcesami w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji (min. 4 lata);Znajomość aktualnych trendów i narzędzi zarówno w mediach tradycyjnych i w digitalu;Swobodę pisania, redagowania, korygowania tekstów, umiejętność tworzenia  angażujących treści dostosowanych do różnych kanałów komunikacji w języku polskim i angielskim;Umiejętność efektywnego zarządzania projektami w ramach działań PR i EB;Zdolność do szybkiego reagowania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi, jak również prowadzenia komunikacji kryzysowej, popartej doświadczeniem;Umiejętność, swobodę i doświadczenie w wypowiadaniu się do mediów i wystąpieniach publicznych;Zdolność do generowania nowych i kreatywnych pomysłów na kampanie EB oraz działania w komunikacji korporacyjnej oraz dostosowywanie się do zmieniających się trendów i potrzeb rynkowych;Umiejętność budowania zespołów zadaniowych i efektywnej komunikacji, w tym z różnymi działami w firmie, mediami, klientami i innymi partnerami biznesowymi;Wykształcenie wyższe (PR, dziennikarstwo - preferowane);Bardzo dobrą znajomość języka polskiego i angielskiego;Elastyczne podejście do obowiązków, które pozwala efektywnie zarządzać zmieniającymi się priorytetami i terminami.APLIKUJ!Job Posting End Date:Target Hire Date:2024-06-01Target End Date: