Handlowiec - przedstawiciel handlowy B2B PLAYROOM SP. Z O.O.

  • Warszawa
  • Playroom Sp. Z O.o.
Doświadczenie we współpracy z klientami B2B w firmie handlowej – warunek konieczny Znajomość rynku i produktu: gotowość poznania rynku, na którym działa firma, oraz produktów, które oferuje. Taka wiedza pozwoli Ci skutecznie doradzać klientom. Umiejętność budowania relacji: sprzedaż B2B opiera się na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Umiejętność komunikacji i empatii są kluczowe w nawiązywaniu i utrzymywaniu tych relacji. Zdolność negocjacji: Umiejętność negocjacji jest niezbędna w sprzedaży B2B, bez tego trudno Ci będzie skutecznie realizować cele sprzedażowe. Inicjatywa i samodzielność: Doskonały przedstawiciel handlowy potrafi działać proaktywnie i samodzielnie, szukając nowych możliwości biznesowych i reagując na zmiany na rynku. Nie czeka, by ktoś za niego coś zrobił albo rozwiązał problem. Skuteczna komunikacja: Jasne przekazywanie informacji i umiejętność słuchania klientów to klucz do sukcesu w sprzedaży B2B. Strategiczne myślenie: Umiejętność planowania długoterminowych strategii sprzedażowych i dostosowywania ich do potrzeb klientów. Sprzedaż B2B to maraton, nie sprint. Konsekwencja i zaangażowanie: Systematyczna praca i dążenie do osiągania celów sprzedażowych to cechy, które wyróżniają najlepszych przedstawicieli handlowych. Tworzymy firmę specjalistów, która poprzez rzetelne i adekwatne wsparcie klientów, codziennie wpływa na satysfakcję i radość z życia. Funkcjonujemy w branży wymagającej otwartości i rozumienia potrzeb ludzi do bycia szczęśliwym oraz spełnionym. ✍️ Warunki pracy i oczekiwania: Zatrudnienie na etat lub B2B (rozliczenie fakturą) Miejsce pracy: Warszawa, Ul. Nowogrodzka Praca w biurze 5 dni w tygodniu / nie pracujemy zdalnie i hybrydowo Okazjonalne wizyty u klientów (nie oferujemy samochodu służbowego) Proces wdrożenia na stanowisko pracy Proces rekrutacji: Rozmowa telefonicznaKierownik Sprzedaży Detalicznej porozmawia z Tobą przez telefon i zaprosi na spotkanie rekrutacyjne, Spotkanie w sklepiePodczas spotkania rekrutacyjnego Kierownik zada Ci kilka pytań, zapyta o doświadczenia zawodowe. Scenki sprzedażoweSprawdzimy w praktyce jak sobie radzisz w sprzedaży i obsłudze klienta. Decyzja o zatrudnieniuKierownik poinformuje Cię o decyzji w ciągu kilku najbliższych dni. ,[Merytoryczne i aktywne wsparcie sprzedaży B2B do aktualnych klientów., Prowadzenie wszelkiego rodzaju rozmów handlowych i ustalanie warunków handlowych, w tym przygotowywanie ofert i kalkulacji cenowych., Koordynację procesu sprzedaży hurtowej., Zwiększanie sprzedaży poprzez stosowanie adekwatnych strategii i taktyk., Pozyskiwanie nowych klientów., Aktywne monitorowanie działań firm konkurencyjnych, Wyszukiwanie potrzebnych informacji w procesie sprzedaży oraz aktualizowanie baz danych klientów, Obsługa posprzedażowa] Requirements: Doświadczenie w sprzedaży, Komunikatywność, Zaangażowanie, Odpowiedzialność, Dyspozycyjność Additionally: Zniżki na zakupy w reFForm i Secret Place, Program rekomendacji pracowników, Free coffee, Free beverages.