Specjalista/tka ds. sprzedaży B2B usług certyfikacji

  • Kraków
  • Sgs
Opis firmyJesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. W sieci 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.Opis oferty pracykontakt z nowym i obecnym klientem, w tym wykonywanie działań związanych z bieżącą obsługą administracyjną sprzedaży (CRM) klientów w Polsce i za granicąwsparcie sprzedaży działu zajmującego się usługami auditowymi, certyfikacją systemów zarządzania oraz szkoleniami (m. in. kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem oraz auditorami/trenerami, przygotowanie i prezentacja oferty, spotkania)rozwijanie współpracy z aktualnymi i nowymi klientami oraz kooperantamitworzenie raportów (MS Excel) i materiałów do prezentacji (MS Power Point)bieżąca analiza rynkuaktywne wsparcie w organizacji spotkań, konferencji oraz szkoleń (kontakt z trenerami oraz uczestnikami, prowadzenie wystąpień)możliwość udziału w rozwoju wybranego produktuKwalifikacjeTa rola jest idealna dla Ciebie jeżeli:posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży usług B2B potwierdzone sukcesami – warunek koniecznypotrafisz zadbać o relacje z klientem na najwyższym poziomie a praca administracyjna nie stanowi dla Ciebie przeszkódposiadasz wykształcenie wyższeposługujesz się językiem polskim oraz angielskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikacjępraktycznie posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point) oraz systemami CRM (Salesforce)jesteś aktywny/a, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę i sprawnie wyznaczasz nowe celeposiadasz rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczneMile widziane (dodatkowy atut):znasz rynek certyfikacji systemów zarządzania i wyrobów (ISO, EN, PN) i/lub usług auditowych (audity dostawców, audity sieci detalicznych)znasz dodatkowe języki obce (niemiecki lub języki skandynawskie)posiadasz doświadczenie w branży doradczej/auditorskiej z zakresu cyberbezpieczeństwa (bezpieczeństwa informacji) lub zrównoważonego rozwoju (ESG) lub ochrony środowiska lub bezpieczeństwa żywnościDodatkowe informacjeOferujemy:zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w strukturze stabilnej, międzynarodowej firmy o długoletniej tradycji na rynkumodel pracy hybrydowy lub zdalny - do ustaleniaatrakcyjne warunki zatrudnienia (konkurencyjne wynagrodzenie, rozbudowany pakiet socjalny z możliwością wyboru benefitów, prywatna opieka medyczna, kursy językowe, ubezpieczenie na życie)pełne przeszkolenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz awansudostęp do platformy e-learningowej oraz szkoleń prowadzonych dla klientów SGSnowoczesne narzędzia pracyciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie z przyjazną atmosferą pracy