Client Relations Expert

  • Katowice
  • Eurofins
Opis oferty pracyBudowanie partnerskiej atmosfery i codzienna współpraca z kluczowymi klientami organizacji;Koordynowanie komunikacji między działami i terminowej odpowiedzi do Klienta;Nadzór nad terminowością prowadzonych działań;Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych;Bieżace rozwiązywanie problemów Klienta;Uczestniczenie w rozpatrywaniu skarg;Kontakt z Laboratoriami Partnerskimi Eurofins w sprawie wyników badań;Współpraca wewnątrz organizacji (Sales, Logistics, Sample Registration, Quotation);Uczestniczenie w audytach wewnętrznych/zewnętrznych;Przestrzeganie zasad normy PN-EN ISO 17025:2018 oraz systemu zarządzania obowiązującego w Eurofins Polska i jego doskonalenie w zakresie swoich odpowiedzialności.KwalifikacjeWykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: chemia, towaroznawstwo);Min. 3-letnie doświadczenie w pracy w obsłudze klienta kluczowego;Wysoce rozwinięte umiejętności komunikacyjne;Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;Analityczne podejście do rozwiązywania problemów;Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office;Dobrze rozwinięte umiejętności: planowania, zarządzania czasem i pracy w zespole.Dodatkowe informacjePraca w firmie będącej liderem na rynku badań laboratoryjnych,Praca zdalna i elastyczny czas pracy,Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Duża niezależność w pracy,Otwarta komunikacja,Szkolenia specjalistyczne,Możliwość rozwoju,Dofinansowanie do karty multisport,Prywatna opieka medyczna w placówkach LuxMed,Premia stażowa – na każdą rocznicę pracy w Eurofins.