Manager, Regionalne Biuro Handlowe

  • Kraków
  • Paih
Praca w Departamencie  Analiz i Strategii Rynkowych PAIH S.A. daje możliwość realnego tworzenia oraz wdrażania Strategii budowania Marki Polskiej Gospodarki. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę kreowania i promocji wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego i szybko rozwijającego się. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.   Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu, prywatną opieką medyczną w LuxMed z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny, dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do Platformy Kafeteryjnej, możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach, wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów, stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy, możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań. Obowiązki: bieżący nadzór pracy Regionalnego Biura Handlowego w tym koordynacja realizowanych zadań, analiza potencjału eksportowego przedsiębiorstw w regionie oraz opracowanie strategii rynkowych w zakresie kierunków eksportu jak i asortymentu o największych potencjale sprzedaży, doradztwo w zakresie przygotowania polskich przedsiębiorstw w procesie wejścia na rynki zagraniczne, nawiązanie współpracy z MŚP w regionie o niewykorzystanym potencjale eksportowym i przedstawienie im oferty współpracy z PAIH, opracowanie propozycji działań informacyjno – edukacyjnych PAIH w regionie, bieżąca współpraca z Organizacjami regionalnymi oraz Partnerami w ramach podpisanych umów partnerskich, współpraca z Zespołem Ekspertów Branżowych w zakresie kompleksowej obsługi klienta, aktywny udział w wydarzeniach gospodarczych w regionie, bieżące monitorowanie oraz opracowywanie raportów dot. sytuacji gospodarczej w regionie. Wymagania: minimum 3 - 5 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży, pozyskiwaniu i rozwoju biznesu, wykształcenie wyższe (preferowany kierunek studiów: ekonomia, zarządzanie, stosunki międzynarodowe), doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołu, znajomość rynku lokalnego w szczególności wiedza na temat wiodących branż oraz podmiotów o potencjale eksportowym, umiejętności zbierania oraz przetwarzania istotnych danych i informacji niezbędnych do opracowania narzędzi wsparcia dla eksporterów, umiejętność budowania strategii rynkowej, znajomość procedur w sprzedaży eksportowej, najlepiej na podstawie własnych doświadczeń zawodowych, umiejętności interpersonalne a w szczególności nawiązywania dobrych i długotrwałych relacji z klientami opartych na wzajemnym zaufaniu, umiejętność prowadzenia szkoleń oraz organizacji działań edukacyjno-eksportowych, popartych konkretnymi doświadczeniami, znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym m.in. śledzenie informacji o sytuacji rynkowej na świecie oraz barierach wejścia na wybrane rynki, samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej, praktyczna umiejętność planowania i osiągania wyznaczonych celów.