Junior Customer Success Specialist - Onboarding

  • Warszawa
  • Docplanner
Opis firmyZaczynaliśmy ponad 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jako liderzy w swojej branży. ZnanyLekarz to nie tylko portal z wiarygodnymi opiniami o specjalistach, ale też dostawca oprogramowania SaaS, które wspiera lekarzy w ich codziennej pracy w gabinecie. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Customer Success to zespół, który realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna! Ciągle się rozwijamy i powiększamy nasz zespół, może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie? Zapraszamy do naszego ZnanoLekarzowego teamu! Czy wiesz, że:Ponad 75% klientów potwierdza, że ZnanyLekarz skutecznie pomaga dotrzeć do pacjentówPonad 70% lekarzy deklaruje, że nasze usługi pomagają w organizacji czasu pracy, a profil na ZnanyLekarz ma pozytywny wpływ na wizerunek profesjonalisty.Nasi klienci zgodnie przyznają, że dzięki nam mogą poświęcać o 30% mniej czasu na sprawy administracyjne.71% klientów ma dobrą lub bardzo dobrą opinię o naszej marce, a wśród kluczowych czynników wpływających pozytywnie na nasz wizerunek wymieniany jest wysoki standard obsługi klienta.Dla ponad połowy ankietowanych ZnanyLekarz jest zaufanym źródłem opinii o lekarzach i specjalistachTo tylko wybrane dane z "Badania Wizerunku Marki ZnanyLekarz" przeprowadzonego w styczniu przez niezależna agencję badawczą Chili Insights. Ale to tylko dane lepiej samodzielnie przekonaj się, dlaczego u nas jest po prostu super!Opis stanowiskaJakie zadania na Ciebie czekają? Będziesz prowadzić szkolenia produktowe dla nowych klientów. Podczas spotkań online opowiesz o dostępnych funkcjonalnościach, pokażesz jak z nich korzystać i zadbasz by jak najwięcej z nich było wykorzystywane później w praktyce. Zbudujesz długofalową relację z placówkami medycznymi (a dokładnie ich przedstawicielami) i będziesz utrzymywać z nimi regularny kontakt. W każdej chwili będą mogli zwrócić się do Ciebie z prośbą o pomoc, bo wiedzą, że są dla nas najważniejsi. Każdego dnia będziesz dbać by jakość prowadzonych przez Ciebie rozmów i szkoleń była na jak najwyższym poziomie.Będziesz współpracować m.in. z działem sprzedaży, produktu, Customer Success i Customer Care.Możesz wziąć udział w nowych, innowacyjnych projektachKwalifikacjeSprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy:lubisz i chcesz pracować z klientem,jesteś osobą komunikatywną i potrafiącą słuchać. Umiesz w jasny i zrozumiały sposób dzielić się wiedzą,reprezentujesz postawę 'can do' - wszystkiego Cię nauczymy, ale musisz tego chcieć :) szybko adaptujesz się w nowym środowisku i jesteś otwart_ na zmiany. Dużo się u nas dzieje, ciągle ulepszamy nasz produkt co wiąże się z licznymi szkoleniami i potrzebą ciągłego aktualizowania swojej wiedzy,jesteś nastawion_ na realizację wyznaczonych celów i wiesz jak ważna jest współpraca w zespole,potrafisz zachować spokój nawet w natłoku działań do wykonania. Nauczymy Cię jak nadawać zadaniom priorytety i sprawnie nimi zarządzaćznasz język angielski - jesteśmy międzynarodową firmą i pracujemy na zagranicznych systemach.Dodatkowe informacjeCo możemy Ci zaproponować? Umowę o pracę (pierwszą na 3-miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),Wynagrodzenie podstawowe zł brutto i premię średnio zł brutto miesięcznie, która jest uzależniona od realizacji targetu,Pracę zdalną - mamy biuro tuż obok Dworca Zachodniego, w którym spotykamy się w ramach eventów. Jeśli wolisz pracować z biura, nie ma problemu! Elastyczny grafik - jesteśmy dostępni dla naszych klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8- 18,Dwutygodniowe szkolenie wstępne pod okiem naszych trenerów (nauczymy Cię jak pracować z naszym produktem, korzystać z dostępnych narzędzi i systemów), a później wsparcie buddiego i Team Leadera,Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,Bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,Dofinansowanie karty Multisport,Ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium oraz dostęp do opieki psychologicznej,Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się ,Niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),