Główny specjalista ds procesów IT m k

  • Warszawa
  • Budimex
Aktualnie poszukujemy na stanowisko: Główny specjalista ds. procesów IT (m/k) Miejsce pracy: Warszawa Oferujemy: System premiowy Dzień wolny w urodziny Ubezpieczenie na życie Prywatną opiekę medyczną Sekcje sportowe Wymiany międzynarodowe Ciekawy program szkoleń Platformę z benefitami MyBenefit Programy rozwojowe dedykowane dla kobiet Dobrą atmosferę w pracy Twoje przyszłe zadania: Zarządzanie procesem zarządzania jakością procesów IT Odpowiedzialność za koordynację prac zapewniających zgodność IT z wymaganiami SOX w Budimex S.A. Koordynacja i doskonalenie procesu zarządzania wiedzą w IT Opracowanie, aktualizowanie i komunikowanie zasad oraz standardów zarządzania jakością i efektywnością procesów IT z uwzględnieniem priorytetów wynikających ze strategii IT w tym nadzorowanie wdrażania i dostosowania organizacji i procesów IT do wymogów standardów jakości np. ISO 20 000 Opracowanie, aktualizowanie i komunikowanie zasad dotyczących zarządzania wiedzą Weryfikowanie projektów nowych procesów IT oraz zmian w procesach IT w celu zapewnienia ich integralności możliwości automatyzacji i pomiaru ich efektywności Koordynowanie inicjatyw wdrażania zmian w procesach IT w celu zapewnia ich integralności, możliwości automatyzacji i pomiaru efektywności Inicjowanie, koordynowanie i raportowanie postępu prac działań usprawniających w zakresie procesów IT Identyfikowanie obszarów nieefektywności oraz określanie kierunków i zakresu działań uwzględniających aktualne cele (uzgodnione miernik i wskaźniki) Koordynacja przeglądów audytowych, certyfikujących, zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących funkcji IT Nadzór nad inicjatywami doskonalającymi procesy IT Aktywny udział w implementacji procesów IT w ServiceNow Nasze oczekiwania: Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka Min. 3 lata doświadczenia w optymalizacji procesów IT, w tym znajomość procesów ITIL Doświadczenie w procesach audytowych IT w tym dotyczących SOX Wiedza z obszaru zarządzania jakością procesów i usług IT, zarządzania ryzykiem oraz projektowania, wdrażania i optymalizacji procesów Znajomość j. angielskiego na poziomie min. b1 Umiejętność analitycznego myślenia, skutecznej komunikacji i pracy zespołowej Znajomość pakietu MS Office