Strategy Planner

  • Warszawa
  • Plej.
Do naszego zespołu Strategii szukamy Strategy Plannera (Regular). Kogoś, kto lubi cyfry i jednocześnie rozumie, że stoją za nimi nie tylko statystyki, lecz także dane jakościowe. Szukamy analityka, ale takiego, który swoją wiedzę przełoży zarówno na strategię marki, jak i na strategię komunikacji. Strategię wychodzącą z cyfr, ale będącą odpowiedzią na potrzebę marki, która chce jak najefektywniej trafić do swoich odbiorców. Osoby, która pasjonuje się drugim człowiekiem, trendami i nowinkami technologicznymi, a zdobytą wiedzę i spostrzeżenia przekuwa w inspirujące insighty. Twoje zadania: współtworzenie strategii marek oraz komunikacji, codzienna praca strategiczna z klientami agencji przy realizacji kampanii i działań niestandardowych, tworzenie briefów komunikacyjnych, rekomendowanie klientom rozwiązań komunikacyjnych (definiowanie insightów, contentu i touchpointów komunikacyjnych), bliska współpraca z działem Kreacji nad tworzeniem idei i konceptów kreatywnych, przygotowywanie researchów oraz analiz, aktywny udział w procesach New Business, dzielenie się wiedzą na temat aktualnych trendów, praktyczne wykorzystywanie jej w przygotowywaniu pomysłów na komunikację i aktywację marek. Nasze oczekiwania: minimum 2 lat doświadczenia w pracy na stanowisku Strategy Planner w agencji komunikacyjnej lub domu mediowym, pasji do tego, co robisz, zainteresowania komunikacją, marketingiem i big data, wykraczającego poza obowiązki zawodowe, wiedzy na temat marketingu opartego na danych, wiedzy na temat aktualnych trendów oraz umiejętności wykorzystania jej w praktyce, doświadczenia w inspirowaniu kreatywnych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, umiejętności analitycznego i logicznego myślenia, znajomości szerszego kontekstu strategicznego (pozycjonowanie marki, strategie komunikacji, rozwijanie Big Idea itp.), znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (przygotowywanie i prowadzenie prezentacji). Zapewniamy: pracę w stabilnej agencji marketingu zintegrowanego, wdrożenie w obowiązki pod naszym okiem (pierwsze 3 miesiące będziesz pracować hybrydowo z naszego biura w Warszawie), elastyczne podejście do HO – to Ty wybierasz, czy wolisz pracować z domu czy z biura, projekty dla rozpoznawalnych marek, w pełni finansowane przez firmę zajęcia z języka angielskiego, możliwość rozwoju – udział w szkoleniach i konferencjach, eventy wewnętrzne i udział w akcjach CSR.