Specjalista ds. PÅ‚ac

  • Warszawa
  • Bosch Group
Opis oferty pracy Zadania: Samodzielne prowadzenie obsÅ‚ugi pÅ‚acowej Naliczanie wynagrodzeÅ„ pracowników i zleceniobiorców Ewidencja i rozliczanie absencji zasiÅ‚kowych Naliczanie i raportowanie wpÅ‚at do PPK Dokonywanie potrÄ…ceÅ„ na podstawie tytułów wykonawczych ZgÅ‚oszenia pracowników i czÅ‚onków rodzin do ZUS oraz raporty rozliczeniowe ZUS SporzÄ…dzanie deklaracji podatkowych Raporty i analizy pÅ‚acowe na potrzeby wewnÄ™trzne oraz GUS Wystawianie zaÅ›wiadczeÅ„ o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Uczestniczenie w projektach HR (np. optymalizacje procesów, wdrażanie zmian w systemach HR) Kwalifikacje Profil:                                                                                                                  Minimum 3 letnie doÅ›wiadczenie w obszarze administracji pÅ‚ac Bardzo dobra, praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeÅ„ spoÅ‚ecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy, przepisów o PPK Mile widziana znajomość systemu Teta i SAP Znajomość programu PÅ‚atnik oraz MS Office (w szczególnoÅ›ci Excel) WyksztaÅ‚cenie wyższe, preferowane ekonomiczne lub finansowe Dobra znajomość jÄ™zyka angielskiego w mowie i piÅ›mie Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość, dokÅ‚adność Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadaÅ„ UmiejÄ™tność współpracy w zespole, elastyczność, chęć do nauki Dodatkowe informacje Benefity: Zatrudnienie w oparciu o umowÄ™ o pracÄ™ wraz z atrakcyjnym wynagrodzeniem  MożliwoÅ›ci rozwoju kariery w obrÄ™bie firmy Robert Bosch Szeroki dostÄ™p do szkoleÅ„, konferencji i webinarów Prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie na życie Zgrany zespół i przyjazna atmosfera MultiSport, karta LunchPass, kursy jÄ™zykowe Wiele benefitów dla rodzin (np. kolonie letnie dla dzieci) Zniżki na produkty firmy Robert Bosch Program poleceÅ„ pracowniczych