Head of Marketing

  • Warszawa
  • Bimmertech
Jesteśmy firmą e-commerce z branży technologii w automotive. Działamy głównie na rynku amerykańskim. Mamy silny zespół marketingu, świetny w swoich zadaniach i obszarach. Szukamy osoby, która skoordynuje jego pracę, a przede wszystkim rozpocznie z nami nowe projekty, wyznaczy kolejne ścieżki i pokaże, co jeszcze możemy robić lepiej, inaczej, ciekawiej. Jesteśmy gotowi i ambitni :).   Twoje zdania: Organizowanie pracy 8-osobowego zespołu Marketingu  Budowania strategii marketingowych w oparciu o wyniki Koordynacja i łączenie w całość działań z obszarów: performance marketingu, SEO i content, zarządzania social mediami, influencer marketingu, kreacji i budowania brandu Bezpośrednie działanie operacyjne w jednym z powyższych obszarów Współpraca z innymi zespołami w firmie Kontrola nad budżetem marketingowym Koordynacja współpracy z partnerami zewnętrznymi  I wszystko to, co uznasz za słuszne, by nasi klienci - fani technologii i motoryzacji czuli, że jesteśmy najlepszym miejscem do realizowania ich pasji.    Na co zwracamy uwagę: Doświadczenie w prowadzeniu zespołu. Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami marketingowymi. Praktyczna wiedza ekspercka i doświadczenie w przynajmniej jednym z obszarów: performance marketing, Google & Meta Ads, SEO i content, kreacja i budowanie brandu. Znajomość najnowszych trendów marketingowych i PR-owych. Znajomość języka angielskiego (B2/C1 lub wyżej; jesteśmy międzynarodowym zespołem; nasze biura znajdują się w Warszawie, Orlando  i Dubaju). Osobowość – chcemy byś się dobrze czuł/a w naszym otoczeniu i atmosferze (start upu/scale upu).  Mile widziane: Zainteresowanie motoryzacją / marką BMW. Doświadczenie w e-commerce. Znajomość rynku USA   Oferujemy: Brak dress codu, biurokracji, korporacyjnych procedur. Elastyczne godziny pracy i pracę hybrydową. Lunch 2 razy w tygodniu w biurze. Prywatną opiekę medyczną. Dofinansowanie do karty sportowej. Swobodną atmosferę. Wyjścia integracyjne. Międzynarodowy zespół, fajnych ludzi, z którymi można porozmawiać nie tylko o technologii i motoryzacji. Kawa, herbata, napoje, słodycze.