Z-ca Dyrektora Departamentu Analiz i Strategii Rynkowych

  • Warszawa
  • Paih
Praca w Departamencie Analiz i Strategii Rynkowych PAIH S.A. daje możliwość realnego tworzenia oraz wdrażania Strategii budowania Marki Polskiej Gospodarki. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę kreowania i promocji wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego i szybko rozwijającego się. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze. Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  prywatną opieką medyczną w LuxMed z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci dofinansowanie do karty Multisport dostęp do Platformy Kafeteryjnej możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań Obowiązki: wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji przyjętych planów oraz zadań zleconych przez Zarząd oraz w realizacji zadań zleconych przez Zarząd ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych tworzenie i wdrożenie Strategii budowania Marki Polskiej Gospodarki zgodnie z założeniami SOR, Polityki Eksportowej oraz innych dokumentów strategicznych koordynacja tworzenia i wdrożenia-operacjonalizacji Strategii PAIH analiza aktualnych trendów rynkowych i gospodarczych mających wpływ na strategię działania PAIH, przygotowywanie rekomendacji dla PAIH oraz podmiotów z nią współpracujących w zakresie podmiotowym, przedmiotowym i branżowym określanie kierunków rozwoju PAIH w oparciu o analizę najlepszych praktyk rynkowych dotyczących oferty tworzenie analiz oraz gromadzenie i zarządzanie wiedzą gospodarczą, sektorową, makroekonomiczną i geopolityczną nt. Polski i rynków zagranicznych monitorowanie bieżącej sytuacji gospodarczej Polski we współpracy z innymi podmiotami gromadzącymi i przetwarzającymi dane makroekonomiczne w kontekście międzynarodowym. Koordynacja pracy zespołu ds. analiz i strategii rynkowych oraz zapewnienie skutecznej realizacji założeń Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z innymi obszarami biznesu Opracowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu firmy i innych Departamentów dotyczących analiz rynkowych i strategii marketingowej Doskonalenie procesów analiz i strategii rynkowych oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu Wymagania: wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, marketing, analiza rynku lub pokrewne) minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków znajomość zagadnień związanych z analizą rynku, planowaniem strategicznym, marketingiem oraz zarządzaniem projektami umiejętność budowania strategii marketingowych i prowadzenia analiz konkurencyjnych doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz doskonałe umiejętności interpersonalne bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie świetne umiejętności analityczne oraz umiejętność interpretacji danych rynkowych doskonała organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich decyzji kreatywność, innowacyjność i umiejętność myślenia strategicznego znajomość aktualnych trendów i wyzwań rynkowych