Specjalista ds. Administracji

  • Poznań
  • Nesperta Europe Sp. Z O.o.
Cześć Z tej strony Nesperta , właściciel marek: SEMILAC, SEMILAC Professional oraz hi hybrid , które aktualnie budują swoją rozpoznawalność także na rynkach zagranicznych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko - Specjalista ds. Administracji Twój zakres obowiązków: · Praca w Dziale Marketingowym. · Sprawna obsługa recepcji Akademii, w tym w szczególności: łączenie i przekierowywanie rozmów telefonicznych, sprawna obsługa gości, w tym udzielanie niezbędnych informacji, kierowanie do określonych osób/miejsc, łączenie rozmów telefonicznych, umawianie spotkań. · Organizacja i obsługa spotkań zewnętrznych i wewnętrznych, oraz dbanie o zaopatrzenie i wyposażenie organizacyjne spotkań. · Przygotowywanie i organizowanie wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych Pracowników Akademii. · Obsługa i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłka i odbiór przesyłek ze szczególnym zachowaniem zasad poufności, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji. · Przygotowywanie zamówień artykułów biurowych i innych na potrzeby Akademii, wprowadzanie zamówień oraz rozliczanie faktur w systemie. · Koordynowanie i obsługa administracyjna szkoleń i pokazów. · Aktywna sprzedaż produktów i usług Akademii - kompleksowa obsługa showroomu. · Obsługa posprzedażowa bazy CRM. · Współtworzenie innowacyjnych treści w zakresie przygotowywania materiałów social mediowych Akademii. · Moderacja kont społecznościowych (odpowiadanie na komentarze i wiadomości) Akademii. · Raportowanie, analiza zasięgów i wskaźników zaangażowania w Social Mediach Akademii. · Monitorowanie lokalnych i globalnych trendów w Social Mediach. Nasze wymagania: ✅ Wykształcenie wyższe, mile widziana administracja. ✅ Minimum rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków. ✅ Komunikatywna znajomość języka angielskiego – B1/B2. ✅ Dobra znajomość pakietu MS Office. ✅ Dokładność, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość. ✅ Wysoka kultura osobista oraz komunikatywność i nastawienie na klienta. ✅ Samodzielność w działaniu i efektywne zarządzanie czasem pracy. Mile widziane: · Znajomość narzędzi marketingowych. Warunki współpracy z nami: Rodzaj umowy Umowa o pracę Tryb pracy Praca w systemie stacjonarnym Oferujemy: · Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić · Regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje · Dobrą atmosferę w zgranym zespole Dodatkowo możesz liczyć na: Dofinansowanie zajęć sportowych Prywatna opieka medyczna Ubezpieczenie na życie Możliwość pracy zdalnej Zniżki na firmowe produkty i usługi Dofinansowanie wypoczynku Dofinansowanie posiłków Dofinansowanie szkoleń i kursów Elastyczny czas pracy System Kafeteryjny Program rekomendacji Pracowników