.. motivation with lean management principles and CI mindset Run market research and analyze latest trends and industry innovations, make recommendations and facilitate implementations of recommended or approved solutions Maximize assets and production footprint, capacity and flexibility by smart shop floor .. inny
Szukamy solidnego specjalisty od Performance Marketingu do naszego działu E-Commerce w Militaria.pl! Jeśli masz doświadczenie w Google Ads, Facebook Ads i szerokich kampaniach display - zapraszamy! Na co dzień do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim prowadzenie i kontrola kampanii na rynku francuskim dla sklepu internetowego Military.eu , analiza wyników i wdrażanie nowych działań. Jesteśmy niekwestionowanym liderem w branży militarnej - zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia, mamy też nadzieję, że to Ty wniesiesz do naszego zespołu świeżą dawkę wiedzy i razem podkręcimy już wyśrubowane ROAS-y! Obowiązki: tworzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, Bing Ads, Criteo, RTB House oraz w innych systemach reklamowych, monitorowanie, analiza i optymalizacja prowadzonych kampanii, raportowanie efektów działań, współpraca z zespołem grafików (na etapie briefiengu, zlecania materiałów reklamowych, a także kontroli ich jakości), samodzielne tworzenie treści reklamowych do kampanii, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie performance marketingu. Oczekiwania: min. 2 lata doświadczenia przy prowadzeniu kampanii performance dla e-commerce, samodzielność, komunikatywność, inicjatywa w działaniu, bardzo dobra znajomość narzędzi Google Ads, Google Merchant Center, Facebook Ads Manager, Google Analytics, Google Ads Editor, bardzo dobra znajomość arkuszy kalkulacyjnych (MS Excel lub Arkuszy Google), szeroka wiedza o e-commerce, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2), wyższe wykształcenie. Dodatkowym atutem będzie: znajomość narzędzi do optymalizacji feedów produktowych, znajomość porównywarek cen: Ceneo.pl, Okazje.info, znajomość narzędzia do zarządzania zadaniami Jira znajomość platformy Magento, znajomość Google Tag Manager, znajomość zasad UX / Usability, umiejętność wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy, znajomość języka francuskiego, doświadczenie w kampaniach performance na rynkach zagranicznych. Oferujemy: wynagrodzenie 6.500,00-9.000,00 zł brutto w UoP lub 6.500,00-11.000,00 zł netto + vat B2B, w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych ) i elastyczne godziny pracy, pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę, możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel, możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych, pracę w profesjonalnym, zgranym i międzynarodowym zespole, motywujący system wynagradzania, zniżki pracownicze na asortyment dostępny w Miliaria.pl, pakiet medyczny LUX MED, dopłatę do karty Multisport, możliwość objęcia ubezpieczeniem grupowym Allianz, umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.