Koordynator ds. Marketingu (Deweloper Mieszkaniowy)

  • Warszawa
  • Michael Page
  • Współtworzenie strategii oraz planów marketingowych dla inwestycji mieszkaniowych
  • Odpowiedzialność za koordynacjÄ™ dziaÅ‚aÅ„ marketingowych przy współpracy z partnerami zewnÄ™trznymi
  • UdziaÅ‚ w przygotowaniu budżetu marketingowego
  • Odpowiedzialność za przygotowanie materiałów marketingowych
  • UdziaÅ‚ w budowaniu Å›wiadomoÅ›ci marki na rynku
  • Bieżąca współpraca z agencjami PR, graficznymi oraz partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania dziaÅ‚aÅ„ marketingowych
  • Organizacja oraz uczestnictwo w eventach
  • ZarzÄ…dzanie wewnÄ™trznymi platformami, tworzenie wewnÄ™trznych treÅ›ci - intranet, CRM
  • Analiza trendów rynkowych i danych sprzedażowych
  • Współpraca z pozostaÅ‚ymi dziaÅ‚ami firmy (sprzedaż, development, itd.)
Firma deweloperska z kapitałem zagranicznym |Zarzadzanie obszarem marketingu projektów mieszkaniowych
  • WyksztaÅ‚cenie wyższe kierunkowe
  • Minimum 4 lata doÅ›wiadczenia zawodowego w obszarze marketingu (w tym, co najmniej 2 lata w samodzielnym prowadzeniu projektów)
  • Bardzo dobra znajomość specyfiki rynku nieruchomoÅ›ci mieszkaniowych
  • DoskonaÅ‚e umiejÄ™tnoÅ›ci komunikacyjne
  • Znajomość jÄ™zyka angielskiego na poziomie C1
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • BiegÅ‚a znajomość pakietu MS Office i bycie na bieżąco z nowoczesnymi trendami marketingowymi
  • Mile widziana znajomość oprogramowania MS Dynamics
  • Kreatywność, sumienność i terminowość oraz pozytywne nastawienie do otaczajÄ…cej rzeczywistoÅ›ci.
  • Możliwość pracy po stronie stabilnej firmy deweloperskiej z kapitaÅ‚em zagranicznym
  • ÅšwietnÄ… atmosferÄ™ pracy oraz możliwoÅ›ci rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów