Z-ca Dyrektora Departamentu Eksportu

  • Warszawa
  • Paih
Praca w Departamencie Eksportu PAIH S.A. daje możliwość wspierania działalności Zagranicznych Biur Handlowych oraz optymalizacji podejmowanych przez nie działań biznesowych. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.   Oferujemy: zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę  z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu, prywatną opieką medyczną w LuxMed z możliwością objęcia nią najbliższych członków rodziny, dofinansowanie do wczasów pod gruszą i zorganizowanego wypoczynku dla dzieci, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do Platformy Kafeteryjnej, możliwość zgłoszenia się do grupowego ubezpieczenia na życie i od nieszczęśliwych wypadków na preferencyjnych warunkach, wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów, stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy, możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań. Obowiązki: wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji przyjętych planów oraz zadań zleconych przez Zarząd ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań raportowanie w zakresie stopnia realizacji wyznaczonych zadań, stopnia niezgodności i zaplanowanych działań naprawczych opracowywanie procedur wspomagających i usprawniających pracę w Spółce nadzorowanie pracy podległego zespołu i prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanym departamencie współpraca z organizacjami działającymi na podstawie przepisów KSH bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów przedsiębiorstwa budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej opracowywanie zakresów obowiązków pracownikom bezpośrednio podległym Wymagania: wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne) znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje biznesową (co najmniej na poziomie B2) minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o zbliżonym zakresie obowiązków doświadczenie w obszarze handlu zagranicznego, spotkaniach handlowych, misjach gospodarczych i przedsięwzięciach informacyjnych i promocyjnych, w tym promujących Polskę jako wiarygodnego partnera gospodarczego na rynkach międzynarodowych umiejętność zarządzania i motywowania rozproszonych wieloosobowych zespołów wysokorozwinięte zdolności analityczne znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem umiejętność sporządzania analiz i raportów i przygotowywania rekomendacji działań samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów