Category Specialist

  • Warszawa
  • Red Bull
W 1987 roku, Red Bull stworzył nie tylko nowy produkt, ale również całkowicie nową kategorię produktów – napoje energetyczne. Dzisiaj firma Red Bull to ponad 8000 osób w ponad 165 krajach i ponad 6 miliardów sprzedanych puszek rocznie. Świat Red Bulla tworzy przestrzeń dla ludzi, którzy chcą być aktywni, mają swoje pasje i chcą się rozwijać. Zobacz na czym polega różnica.OBOWIĄZKIObszary, w których pokażesz swoje mocne stronyZakres obowiązków, które Ci powierzymy:Analiza danych rynkowych i klienckich w celu przygotowywania rekomendacji asortymentowych i ekspozycyjnychPrzygotowywanie regularnych podsumowań i prezentacji w celu wsparcia działu sprzedaży w procesie podejmowania decyzji i planowaniaPrzeprowadzanie projektów zarządzania kategorią, identyfikowanie obszarów wzrostu oraz negocjowanie proponowanych rozwiązań z kluczowymi klientamiPrzygotowywanie raportów w oparciu dane klienckieTworzenie standardów ekspozycyjnych dla sił sprzedażyMinimum 1 rok doświadczenia w pracy w dziale sprzedaży/zarządzania kategorią/trade marketinguZaawansowana znajomość pakietu MS Office, szczególnie Excel i PowerPointWysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne, jak również analityczne i wyciągania wnioskówSamodzielność, proaktywność, otwartość i komunikatywnośćZdolność do prowadzenia kilku projektów jednocześnieBardzo dobra znajomość j. angielskiegoWykształcenie wyższe lub w trakcie studiówDoświadczenie w pracy z danymi Nielsen oraz znajomość programu do tworzenia planogramów (JDA Space Planning/Spaceman) będzie dodatkowym atutemPodróże 0-10%Category Specialist