CRM Specialist

  • Warszawa
  • Sephora
Nasze wymagania: Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego, język czeski lub francuski będzie dodatkowym atutem Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne, marketingowe lub inne biznesowe Biegła znajomość Excel, Power Point Doświadczenie w pracy projektowej, między działowej i międzynarodowej Zdolności analityczne, proaktywna postawa i kreatywne podejście do zadań Autonomia w działaniu oraz umiejętność pracy w szybko zmieniających się realiach Mile widziane doświadczenie w branży retail, w sektorze beauty lub fashion   Twój zakres obowiązków: Stanowisko zakłada zarządzanie wybranymi działaniami w ramach programu lojalnościowego w Sephora Polska i Sephora Czechy - praca z Polski Planowanie i realizowanie komunikacji do klientów programu lojalnościowego w Sephora, poprzez m.in. ustalanie terminów, wybór asortymentu, zlecanie i weryfikacja poprawności kampanii Definiowanie i realizacja celów budżetowych w ramach określonych KPI’s / wskaźników Współtworzenie i implementacja strategii rozwoju programu lojalnościowego w Sephora Monitorowanie trendów rynkowych i zachowań konsumenckich Współpraca między działowa–Asortyment, Sprzedaż, Ecommerce, Supply Chain i inne w zakresie planowania kluczowych aktywności w ramach działań lojalnościowych - markowych, produktowych, promocyjnych oraz współpraca z  partnerami zewnętrznymi (agencje) Współpraca pomiędzy Polską a Czechami w ramach koordynacji kluczowych projektów i inicjatyw Zarządzenie reklamacjami oraz zgłaszanie ich do Sephora we Francji Budowanie relacji i współpraca z markami / dostawcami / agencjami oraz dystrybutorami w ramach definiowania i wdrażania strategii lojalizowania klientów   Współtworzenie i wdrażanie planów marketingowych i sprzedażowych poszczególnych marek / kategorii Współpraca z centralą Sephora we Francji w ramach realizowania działań i strategii programu lojalnościowego oraz Zespołem w Polsce Tworzenie i regularna analiza raportów /w tym centralnych oraz innych określonych wskaźników – raporty, prezentacje Identyfikowanie możliwości biznesowych rozwoju kategorii i / lub optymalizacji procesów   To oferujemy: Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie z branży beauty, lidera na polskim rynku Zdobycie doświadczenia w obszarze programu lojalnościowego działającego w Polsce i Czechach Otwartą komunikację i możliwość współpracy międzynarodowej (szczególnie na linii Polska – Czechy, Polska – Francja) Szeroki wachlarz benefitów pracowniczych opartych na programie kafeteryjnym