.. także umożliwia wygodne podróżowanie po za granicę. Zatrudnia 8,5 tys. pracowników w całym kraju. Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa Oferujemy: Umowę o .. ę, B2B bądź Umowę Zlecenie Pracę hybrydową Pracę w szybko rozwijającym się .. inny
Nasz Klient to pierwsza w Polsce, transparentna agencja mediowa wyspecjalizowana w realizacji kampanii Digital z naciskiem na działania w modelu Programmatic i kompleksowym doradztwie w tym zakresie. Podstawowymi wartościami w działaniu agencji jest transparentność i efektywność. Siedziba : Warszawa (Al. Jerozolimskie 123A, przy placu Zawiszy) – praca do wyboru w modelu hybrydowym 3 dni w biurze i 2 dni HO. Zakres obowiązków: • odpowiedzialność za całościowe prowadzenie działań w mediach Paid Social, Programmatic (głównie Facebook Business Manager, DV360); • praca w ramach zespołu Klienta; • tworzenie analiz dotyczących wyników kampanii i możliwości ich optymalizacji, w tym danych sprzedażowych w kampaniach e-commerce, danych o użytkownikach i innych; • techniczne przygotowanie startu kampanii reklamowych; • zarządzanie przebiegiem kampanii w tym kontrola budżetu; • monitoring i optymalizacja kampanii pod kątem zdefiniowanych KPI; • analiza danych i raportowanie wyników kampanii. Wymagania: • 4+ lata doświadczenia w planowaniu i zakupie reklam online; • przynajmniej 2+ lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii w Facebook Business Managerze i DV360; • doświadczenie w pracy z klientem (prezentacje, maile, raporty - preferowany bezpośredni kontakt); • mile widziane doświadczenie w planowaniu i zakupie mediów w innych platformach zakupowych Google Ads, DSP (Adform, MediaMath, Appnexus, The Trade Desk), Paid Social (TikTok Ads, Snapchat) i bezpośrednio u wydawców; • odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań, analityczne myślenie; • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną pracę z klientami; • bardzo dobra znajomość aplikacji Excel, PowerPoint, Word, Outlook.  Oferujemy: • wynagrodzenie 8 000 – 11 500 zł brutto przy UoP. Możliwa także współpraca B2B; • wolne dni płatne przy B2B; • pracę w pierwszej w Polsce digitalowej agencji mediowej współpracującej z Klientami w sposób w 100% transparentny; • udział w budowaniu kompetencji in-house u dużych, globalnych reklamodawców na wielu rynkach; • pracę w biurze z pięknym widokiem na Warszawę i/lub zdalnie; • dofinansowanie karty Multisport; • możliwość budowania strategicznych i taktycznych kompetencji digitalowego planowania i zakupu kampanii online; • pracę w dobrej atmosferze i dynamicznym zespole i dla interesujących klientów. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami!