PR Junior Account Manager

  • Warszawa
  • Msl
Opis firmyMSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa. W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie.Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.Opis oferty pracyDla lidera w dziedzinie innowacyjnych technologii (tablety, komputery, laptopy, urządzenia inteligentne) poszukujemy wsparcia pod kątem Senior Account Executive / Junior Account Manager/ PR Specialist.Do Twoich obowiązków należeć będzie:Planowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla klientówBieżąca współpraca z KlientemKontakty z dziennikarzami, liderami opinii oraz ekspertamiOrganizacja wydarzeń oraz projektów specjalnychZarządzanie budżetami projektowymiUdział w procesach New Business - współtworzenie ofert dla obecnych i potencjalnych klientów firmyKwalifikacje3-4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze komunikacji, doświadczenie w realizacji projektów dla Klientów z branży technologicznejDoświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami komunikacyjnymiWysoko rozwinięty warsztat i etos PR-owca (lekkie pióro, znajomość rynku mediów, wysokie standardy obsługi klienta, ect.)Zainteresowanie nowymi technologiami będzie mile widzianeZnajomość nowoczesnych narzędzi komunikacjiWysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasuKreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemówNastawienie na rozwój, pro-aktywność oraz nieustanne doskonalenie własnego warsztatuBardzo dobra znajomość języka angielskiego Dodatkowe informacjeCo oferujemy? Pracę hybrydowąAtmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołuDostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")Let's Talk - dostęp do linii wsparcia i bezpłatnych konsultacji psychologicznych Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osobyMożliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowychDostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowychW Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.