Specjalista ds. Helpdesk z jęz. niemieckim

  • Kraków
  • Sales Hr
Rekrutujemy dla, Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.Wymagane, Active DirectorySystem operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon), wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie, administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami, w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia, szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca), praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracybardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2, doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku, znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym, bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy, pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespoleSposób pracy, wewnątrz organizacjiPracodawca oferuje, wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę, pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej, jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy, szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowyBenefity, służbowy telefon do użytku prywatnego, służbowy samochód do użytku prywatnego, komputer do użytku prywatnego