.. technicznego, dokumentacja, narzędzia do trackowania zadań, zarządzanie długiem technologicznym, automatyzacja testów, środowiska testowe, testy .. Twój rozwój nasz rozwój, Ponad seta certyfikowanych Cyber Sailors (wśród nich prawie 30 Magentowców), od których dużo się nauczysz (nawet jeśli .. inny
Rekrutujemy dla, Naszym klientem jest międzynarodowa korporacja, budująca swój dział Helpdesk, szukająca osób z doświadczeniem.Wymagane, Active DirectorySystem operacyjny, WindowsTwój zakres obowiązków, obsługa przychodzących zapytań o pomoc oraz wsparcie ze strony użytkowników (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon), wprowadzanie danych do systemu oraz proponowanie rozwiązania problemu - najczęstsze problemy są związane z brakiem hasła, rozwiązaniem błędu w danym programie (podstawowe i proste czynności) jak i bardziej złożone gdzie trzeba rozwiązać ten problem łącząc się zdalnie, administrowanie kontami użytkowników, łączenie się przez zdalny pulpit z użytkownikami, w przypadku trudniejszego problemu skierowanie użytkownika do II i III linii wsparcia, szkoleniowy proces który trwa 2 tygodnie (płatny, hotel gwarantuje pracodawca), praca poniedziałek-piątek, II zmiany między 7 a 20 (naprzemiennie co tydzień), 8h pracybardzo dobra znajomość języka niemieckiego : poziom C1 oraz angielskiego : poziom B1/B2, doświadczenie w obsłudze klienta w zakresie wsparcia telefonicznego (helpdesk) około roku, znajomość programów do obsługi zgłoszeń, skrzynek pocztowych, Active Directory, VPN, systemów operacyjnych Windows, aplikacji do łączenia się z pulpitem zdalnym, bardzo dobre umiejętności komunikacji i konwersacji, dokumentowania swojej pracy, pro-kliencka postawa, umiejętność pracy w zespoleSposób pracy, wewnątrz organizacjiPracodawca oferuje, wynagrodzenie podstawowe - otwartość na oczekiwania kandydatów, umowa o pracę, pakiet benefitów korporacyjnych : prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, plan emerytalny, świadczenia socjalne i wiele więcej, jasną ścieżkę awansu i możliwości zarabiania większych pieniędzy, szybki proces rekrutacyjny (kilka dni) wraz z przygotowaniem do rozmowyBenefity, służbowy telefon do użytku prywatnego, służbowy samochód do użytku prywatnego, komputer do użytku prywatnego