Dyrektor/ Dyrektorka Marketingu i PR

  • Warszawa
  • Pkf
Opis oferty PKF Polska jest polską grupą specjalizującą się w usługach branży finansowo-doradczej należącą do międzynarodowej sieci PKF Global. Na rynku audytorsko-konsultingowym oraz outsourcingu księgowego i kadrowo-płacowego świadczymy usługi od ponad 30 lat. Nasze linie biznesowe PKF rozwijamy w dziewięciu większych miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Opolu, Lublinie oraz Zielonej Górze. Wiemy, jak ważnym aspektem w przypadku oferowanych przez nas usług jest ich umiejętna sprzedaż i promocja. Poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektora Marketingu i PR, która będzie wspierać budowanie pozytywnego wizerunku firmy na arenie krajowej i międzynarodowej. Idealna osoba powinna posiadać ugruntowane doświadczenie w kierowaniu działem marketingu, PR i komunikacji, a także wykazywać się zdolnością do realizacji i osiągania postawionych celów. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z Zarządem firmy oraz liderami spółek Grupy PKF. Dołącz do nas i rozwijaj się razem z nami! Dyrektor/ Dyrektorka Marketingu i PR Miejsce pracy Warszawa Miejsce pracy Warszawa Zakres obowiązków Opracowywanie i realizacja strategii marketingowych i działań promocyjnych Grupy PKF, w tym promocja marki i rozwoju usług. Tworzenie, zarządzanie i optymalizacja kampanii marketingowych, w tym mediów cyfrowych, stron internetowych oraz platform społecznościowych, zgodnie z wytycznymi marki PKF. Współpraca z siecią PKF Global w zakresie prowadzonych działań promocyjnych. Monitorowanie wskaźników wydajności marketingowej oraz opracowywanie działań w oparciu o uzyskane wskaźniki Motywowanie, rozwijanie i kierowanie zespołem marketingu Efektywne zarządzanie budżetem marketingu oraz współpraca z zewnętrznymi dostawcami i agencjami w celu tworzenia działań komunikacyjnych i marketingowych dla Grupy PKF. Kreowanie i wdrażanie działań marketingowych online (SEO/SEM, media społecznościowe, generowanie leadów). Prowadzenie działań PR, w tym zwiększanie świadomości marki, budowanie relacji z mediami, analiza i raportowanie wyników. Wsparcie działu HR w realizacji inicjatyw employer branding Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z kluczowymi interesariuszami i mediami. Reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbałość o spójność komunikacji zewnętrznej. Współpraca z działami wewnętrznymi w celu zapewnienia zgodności komunikatów z celami strategicznymi firmy. Poszukiwane kompetencje Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku Silne umiejętności liderskie, zdolność do zarządzania zespołem i projektami. Udokumentowane doświadczenie w budowaniu skutecznych relacji z mediami oraz realizacji udanych kampanii PR. Wysoka orientacja na cel i zdolność adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku. Wybitne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne jak i ustne. Biegła znajomość języka angielskiego. Zdolność do pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie. Inicjatywa i zaangażowanie w podejmowane działania. Mile widziane: doświadczenie w branży medialnej, audytorskiej, finansowej lub innych pokrewnych usług profesjonalnych. doświadczenie jako dziennikarz ekonomiczny. Oferujemy Hybrydowa forma pracy Zajęcia językowe Prywatna opieka medyczna Ubezpieczenia grupowe Szkolenia merytoryczne, informatyczne i z umiejętności miękkich Dofinasowanie do kursów, studiów, egzaminów państwowych Multisport Premia za polecenia pracownicze Dofinansowanie do okularów Świadczenia urlopowe Elastyczny wybór formy zatrudnienia Spotkania integracyjne, konkursy, eventy Webinary dla pracowników i ich najbliższych o zdrowiu psychicznym Pracując w PKF, pracujesz w firmie, która jest akredytowanym pracodawcą ACCA (Professional Development). PKF znajduje się w grupie liderów firm audytorskich w Polsce.