Customer Services Coordinator

  • Gdańsk
  • Samskip
Twoj zakres obowiązków:Zapewnienie wsparcia klientom poprzez aktywny kontakt i rozwiązywanie ich zapytań oraz problemów związanych z usługami logistycznymi,Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami poprzez regularny kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty,Monitorowanie procesu obsługi klienta i identyfikacja obszarów wymagających ulepszeń,Pomoc klientom we wdrażaniu w portal klienta,Proaktywna współpraca z innymi działami firmy,Zapewnienie, że doświadczenie klienta z naszą firmą jest zawsze pozytywne i zgodne z naszymi standardami jakościowymi. Poszukiwane umiejętności: Bardzo dobra znajomość angielskiego (w mowie i piśmie),Umiejętność organizacji własnej pracy,Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,Znajomość branży transportowej lub obsługi klienta mile widziana,Zorientowanie na klienta i zdolność do budowania trwałych relacji biznesowych,Znajomość języka czeskiego lub słowackiego będzie dodatkowym atutem. To oferujemy: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,Pracę w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie,Pozytywną atmorsferę i pracę z ciekawymi ludźmi, Szkolenia w ramach Akademii Samskip,Dofinasowanie do karty MultiSport i prywatnej opieki medycznej Medicover,Lekcje języka angielskiego opłacane przez pracodawce,Płynny proces wdrożenia w obowiązki na bazie programu adaptacyjnego. W Samskip dbamy o naszych pracowników we wszystkich aspektach rozwoju osobistego i zawodowego. Stwarzamy przestrzeń do zaciśniania więzi pomiędzy zespołami, dzięki regularnym wydarzeniom integracyjnym. Dbamy o naszą kulturę organizacyjną i wspieranie członków zespołów w różnych inicjatywach. Nie bez powodu naszym motto jest - Together we make things happen. To jak, aplikujesz?