Business Development Manager

  • Gdańsk
  • Grupa Progres
Grupa Progres  to stabilna firma z polskim kapitałem, która od ponad 22 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu. Od lat skutecznie zarządzamy portfelem usług dopasowanych do zróżnicowanych potrzeb firm, które nam zaufały. Dzięki doświadczeniu, pasji i odpowiedzialnym decyzjom budujemy trwałe relacje, które pomagają naszym Partnerom skupić się na kluczowych obszarach ich działalności biznesowej. Każdego dnia pomagamy naszym Klientom i Pracownikom osiągnąć to, czym dla nich jest sukces. Rocznie zatrudniamy ponad 26 tys. pracowników, w tym ponad 50% cudzoziemców, realizujemy około 1,5 tys. projektów. Mamy kilkadziesiąt oddziałów w całej Polsce i kilka na Ukrainie.   Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:   Business Development Manager Oferujemy:   Samodzielność w pracy – zarządzanie potencjałem rozwoju obszaru sprzedażowego; Duża decyzyjność i przestrzeń we wdrażaniu nowych pomysłów; Bezpośrednie wsparcie i możliwość korzystania z pełnych zasobów naszej organizacji m.in. Dział Marketingu, Dział Prawny, Dział Kontrolingu i inne.  Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z atrakcyjnym systemem premiowym; Preferowaną formę zatrudnienia;  Rozwój zawodowy w ramach struktury organizacyjnej; Możliwość udziału w szkoleniach i rozwijania kompetencji w ramach projektu Progres Akademia; Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy; Szeroki i atrakcyjny kafeteryjny system benefitów; Opieka Medyczna LuxMed; Karta sportowa Multisport; Dodatkowe ubezpieczenie Allianz; 3 godzinki dla rodzinki; Wsparcie psychologiczne dla pracownika i jego rodziny; Wspólne świętowanie urodzin oraz jubileuszy zatrudnienia; Mikołajki, Dzień Dziecka;  Integracje i wyjazdy firmowe. Jakie będą Twoje zadania?   Podejmowanie działań sprzedażowych, ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych klientów i kanałów sprzedaży w ramach usług Linii Rekrutacji Stałych i usług consultingowych;  Nawiązywanie relacji z partnerami biznesowymi (w szczególności współpraca ze strefami ekonomicznymi, władzami samorządowymi, biurami inwestorów, niepublicznymi instytucjami rynku pracy, instytucjami wspierającymi biznes); Opracowywanie planów rozwojowych i sprzedażowych dla Linii Rekrutacji Stałych;  Realizacja założonych planów budżetowych i celów sprzedażowo-marżowych; Pozyskiwanie nowych klientów i kanałów sprzedaży w obszarze rekrutacji stałych; Rozwój struktury portfela klientów oraz budowanie długofalowych relacji z Klientami; Reprezentowanie firmy na lokalnym rynku; Przygotowanie ofert handlowych oraz umów zgodnych z aktualną strategią i polityką firmy; Współtworzenie polityki cenowej Grupy Progres oraz nadzór nad jej przestrzeganiem; Współtworzenie sprzedażowej strategii marketingowej; Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:   Możesz pochwalić się min. 3-letnim doświadczeniem zawodowym na samodzielnym stanowisku handlowym w branży usług HR (pośrednictwo pracy i outsourcing); Masz min. 2-letnie doświadczenie w pracy z klientem biznesowym – poparte wynikami; Znasz branżę rekrutacyjną i model pracy agencji; Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B; Znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym; Posiadasz pełną mobilność - forma wykonywania pracy adekwatna do cech zadań; Jesteś zorientowany na biznes i cel; Samodzielnie wykonujesz zadania i świetnie organizujesz czas pracy; Komunikatywność i umiejętność budowania relacji nie są dla Ciebie problemem;