Customer Service Specialist with Italian - Order Management (new SSC)

  • GdaÅ„sk
  • Saleshr

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zapewnienie bardzo dobrej obsługi klienta biznesowego z branży FMCG, które związane jest z przetwarzaniem przychodzących zamówień w systemie SAP (od wpłynięcia zamówienia do systemu, poprzez monitorowanie statusu, aż do rozliczenia - typowy proces O2C) zarządzanie zamówieniami, przetwarzanie zwrotów, odpowiedzi na zapytania klientów - większość 60-70% to komunikacja mailowa, 30% to obsługa telefoniczna sprawdzanie klientów pod kątem kompletności dokumentów współpraca z działami: logistyki, produkcji, sprzedaży WYMAGANIA: Bardzo dobra znajomość języka włoskiego (C1) oraz angielskiego (B2/C1) Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z procesem obsługi klienta / zamówieniami minimum 3 lata Bardzo mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP Umiejętności komunikacyjne, elastyczność, pro kliencka postawa OFERUJEMY: umowa o pracę - i bardzo atrakcyjne wynagrodzenie - otwartość na oczekiwania finansowe kandydatów komfortowe urządzone biuro w Gdańsku początkowo - praca stacjonarna (przenoszenie procesów, szkolenie, tworzenie całego centrum), potem możliwa praca hybrydowa pakiet benefitów od skandynawskiej firmy, który będzie dostępny po przeniesieniu procesów do Polski dużą samodzielność i możliwość uczestniczenia w wyjątkowym projekcie z realną możliwością awansu w ramach struktury firmy